quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is je sterkte als ik vragen mag??Oh nee ik heb maar "-4,75 links -5,25 rechts...of precies andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was ik halverwege de keuken toen ik dacht, mijn bril...nou ja lukt zo ook wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!

Ik riep dat helemaal niet. Je lijkt een beetje in de war. Pak wat slaapquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor wat jullie zeggen. Jullie riepen dat het een slecht uur zou zijn. Ik observeer en vind het voorlopig op die pizza van Marco na allemaal wel te doen

Telegraph Roadquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Deze is niks aan. Maar we krijgen er nog 6 van Dire Straits.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tegen wie zich aangesproken voelt.

Wacht nou even op 'een niet nader te noemen Nederlands bandje'quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarehm, jongens, dit was toch een slecht uur?
Ik vind het allemaal prima

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
Fuck...dacht ik gehakt te hebben ontdooit, is het gyros...ik moet ook niet zonder bril op dat soort dingen pakken

Blof?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wacht nou even op 'een niet nader te noemen Nederlands bandje'

Op zich hadden ze van mij die 20 plaatsen mogen houden als ze dat gedrocht erbuiten hadden gelaten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bekijk het van de goede kant: het origineel is daardoor ook dik 20 plaatsen gestegen.

ik moet toch nog even weg, dus dat komt mooi uit...quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wacht nou even op 'een niet nader te noemen Nederlands bandje'

Emancipatie enzoquote:

Okee, dan valt het vergeleken met mij nog wel mee, maar op zich ben je dus wel op je bril en of lenzen aangewezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee ik heb maar "-4,75 links -5,25 rechts...of precies andersom.
Alleen was ik halverwege de keuken toen ik dacht, mijn bril...nou ja lukt zo ook wel.

Geen idee, ik ga ervan uit dat jij dat beter weet dan ikquote:

Die cover had van mij niet gehoeven nee, maar ach, er staan wel ergere platen in de Top 2000. Ook wel ergere covers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich hadden ze van mij die 20 plaatsen mogen houden als ze dat gedrocht erbuiten hadden gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |