quote:
Clare Torry, geloof ik.quote:
Het was een mooie tijd. Vooral dat van die mobieltjes. Zat gisteravond nog even in de kroeg en als je om je heen kijkt zit de helft van de mensen op een schermpje te staren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Party like its 99. Dus zonder smartphones op de dansvloer dansen op Britney Spears en de Spice Girls terwijl naast je iemand zn tamagotchi staat te voeren en aan de andere kant een flippodeal wordt gesloten
en blijven hopenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker snake spelen in de hoop dat een meid met je snake wil spelen....
In die T2000 kroeg ook. Staan ze allemaal op hun mobieltje te turen. Heb je daar nou 5.5 uur voor in de wachtrij gestaan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd. Vooral dat van die mobieltjes. Zat gisteravond nog even in de kroeg en als je om je heen kijkt zit de helft van de mensen op een schermpje te staren.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry, ik hou me in de volgende keer
incheck functie zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In die T2000 kroeg ook. Staan ze allemaal op hun mobieltje te turen. Heb je daar nou 5.5 uur voor in de wachtrij gestaan?
Vijf uur wachten, selfie, als het even kan met de dj van dienst, en vlug weer terug.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In die T2000 kroeg ook. Staan ze allemaal op hun mobieltje te turen. Heb je daar nou 5.5 uur voor in de wachtrij gestaan?
Heb je toevallig de film Perfetti Sconosciuti gezien? Bij vlagen geweldige film over de invloed van mobiele telefoons. En ook nog eens erg grappig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |