Die speelden ze dan weer niet toen ik ze zagquote:
Sleutels meenemen!quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is peaceman bijna klaar met de autoruiten krabben. Dan word ik geacht te komen en gaan we even wat boodschappen doen.
Ow damn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht... Eindresultaat. Geen voorrijkosten betalen.
Nieuwe afspraak. Dinsdagen tussen 12 en 6 () komen ze weer.
Hele ochtend verneukt omdat een man te beroerd is even met de brievenbus te klepperen.
goed geregeldquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is peaceman bijna klaar met de autoruiten krabben. Dan word ik geacht te komen en gaan we even wat boodschappen doen.
Het leek net alsof je werkt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:11 schreef Bugno het volgende:
Ik krijg blikken van mijn collega's...misschien maakt mijn geram op mijn bureau te veel herrie
Ik voel met je mee, paar weken terug hier iemand die zou om 13 uur langskomen, dus ik was klaar met douchen om 12:15, belt ie aan terwijl ik me sta af te drogenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht... Eindresultaat. Geen voorrijkosten betalen.
Nieuwe afspraak. Dinsdagen tussen 12 en 6 () komen ze weer.
Hele ochtend verneukt omdat een man te beroerd is even met de brievenbus te klepperen.
Zijn ze niet gewend waarschijnlijk.quote:
Gênant zegquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, paar weken terug hier iemand die zou om 13 uur langskomen, dus ik was klaar met douchen om 12:15, belt ie aan terwijl ik me sta af te trekken
Gewoon fucking irritant, je spreekt toch een tijd af of wat.quote:
Deed die vroeger niet iets met Jovink?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewend waarschijnlijk.
Dit vind ik een mooie bietel
Ja, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewend waarschijnlijk.
Dit vind ik een mooie bietel
Zie m'n flauwe editquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon fucking irritant, je spreekt toch een tijd af of wat.
T zijn nou ook nooit knappe vrouwen hequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, paar weken terug hier iemand die zou om 13 uur langskomen, dus ik was klaar met douchen om 12:15, belt ie aan terwijl ik me sta af te drogen
Wie op wie dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Op een gegeven moment gaan ze allemaal op elkaar lijken
ik moest lachenquote:
Ja, ik ga toch niet mijn eigen quote teruglezen.quote:
Dan kun je het waarschijnlijk zelf ook welquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T zijn nou ook nooit knappe vrouwen he)
Kalende 50+ mannen idd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T zijn nou ook nooit knappe vrouwen he)
Waaruit?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:15 schreef Dven het volgende:
JE LIGT OP ME BUIK EN JE KOMT ER NIET UIT
Dat moet je Jon vragenquote:
quote:
Ze gaan niet uit hun dak bij deze topper?quote:
was dit geen hoax?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft toch wel
Ze zijn nog moe van de wavequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ze gaan niet uit hun dak bij deze topper?
Oh ze lieten net blijkbaar een hoek zien met 2 mensen en veel lege stoelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ze gaan niet uit hun dak bij deze topper?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft toch wel
is toch meestal met tattoosquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft toch wel
Zou dat zelf gedaan zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft toch wel
NIet haten op tattoo'squote:
LemmyGodquote:
quote:
quote:
Lekker je nieren vernaggelenquote:
dan probeer je het straks nog 'n keerquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef cafca het volgende:
Hm, slechte om weer mee binnen te komen
Nog nietquote:
Het kan vanaf nu alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef cafca het volgende:
Ik had m'n rentree in dit topic, tijdens deze plaat, gemaakt met: " HIER BEN IIIIIIIIIIIKKKK"quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef cafca het volgende:
Dat zegt niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:22 schreef Spies het volgende:
Voor mij misschien wel de beste van Acda en de Munnik
Idd, hou alle 40+ers maar gewoon buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |