Beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens heel zielig, ik ben ziek. Ben nu op de bank beland en heb een kopje thee gezet zonder om te vallen
Die is wel omgevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
En waar is die lieftallige echtgenoot van je
Beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens heel zielig, ik ben ziek. Ben nu op de bank beland en heb een kopje thee gezet zonder om te vallen
Terecht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Bob stond met dit nummer in de allereerste Top 2000 nog bij de beste honderd.
Ach gossie... MM en D. je aangestoken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook...was jij dat dus gisteravond op de dansvloer in die donkere kroeg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beterschap
Mijn keel zit dicht...ook best jammer.
op familiebezoek. Eerst had ik twee dagen migraine en nu ben ik kotsmisselijk en draaierig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
En waar is die lieftallige echtgenoot van je
maar kun je echt mooi meezingen of zing je gewoon meequote:
Ik ben die lijst nu aan het doornemen. Ben bang dat ik die toch een stuk leuker vond dan die van nu.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op familiebezoek. Eerst had ik twee dagen migraine en nu ben ik kotsmisselijk en draaierig.
Sssht daar gingen we het niet over hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier ook...was jij dat dus gisteravond op de dansvloer in die donkere kroeg?
Ow jee, klinkt niet lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op familiebezoek. Eerst had ik twee dagen migraine en nu ben ik kotsmisselijk en draaierig.
Dat mag iemand anders beoordelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
maar kun je echt mooi meezingen of zing je gewoon mee
dat zijn de betere feitjesquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feit over deze plaat: in zowel de naam van de artiest als de naam van het nummer zit een y.
En een Nquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feit over deze plaat: in zowel de naam van de artiest als de naam van het nummer zit een y.
En een Oquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de naam van de plaat, naam van de artiest en naam van de gitarist van Pink Floyd zit een O.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |