Foto's voor in de kamer oid... daar ben ik ook niet van. Ik heb wel heel veel foto's op de pc staan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het aan haar ligt neem ik ook geen foto's etc, heeft ze ook niks mee
ze verbied het niet hoor, maar dan is er weer een onderwerp bij om over te discussieren (gebruik je dat nog? kan je het opruimen?? etc)quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Koen, als jij vinyl wilt draaien, dan sluit je de boel toch gewoon aan? Mijn hemel zeg, dat soort dingen laat je je toch niet verbieden?
Coldplay en Adele gezien dit jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was mijn lijstje van vorig jaar:
MUZ / Live 2015, wie heb jij gezien?
twee op zolder hoor, maar we draaien vaak LP's. En het huis staat vol met oude 'zooi', past mooi bij het bouwjaar van het huis: 1972quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit mijn lijstje. Plaats of 350 te laag natuurlijk.![]()
![]()
![]()
ik ook hoor, ik negeer d'r over het algemeenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto's voor in de kamer oid... daar ben ik ook niet van. Ik heb wel heel veel foto's op de pc staan.
Heb je er toch twee gezien die ik niet heb gezienquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Coldplay en Adele gezien dit jaar.
En dat was het volgens mij wel.
kunnen er nog onderwerpen bijquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verbied het niet hoor, maar dan is er weer een onderwerp bij om over te discussieren (gebruik je dat nog? kan je het opruimen?? etc)
gezellig bij julliequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook hoor, ik negeer d'r over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |