Lynchburg, is ook de moeite waard. Jack Daniels. En Memphis natuurlijk, ook zo'n fijne straat vol live-muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die zet ik op mijn lijst dan voor volgende keer dat ik in USA benVolgend rondje wordt rond Georgia/Tennessee dus gaat goed komen
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van de stem van Randy Travis. Of iets lekker vlots van Alabama.
Ghost Riders in the Sky is baas. Maar 'A thing called Love', 'Folsom Prison Blues' en 'Orange Blossom Special' zijn ultieme bazennummersquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:11 schreef Kyran het volgende:
Riders in the Sky en natuurlijk Ring of Fire van Cash
is gewoon heel matigquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima bandje dat Imagine Dragons, vooral live erg goed, maar dat gedweep met dit liedje heb ik nooit zo begrepen
Ik ben het weer eens eens met je verstandige mening.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima bandje dat Imagine Dragons, vooral live erg goed, maar dat gedweep met dit liedje heb ik nooit zo begrepen
Wel in Julia Robertsquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.
Lynchburg stond al op lijstje inderdaad, Memphis nu ook, thanks. Zuid-west en Noord-west gehad afgelopen jaren, steden daar vond ik niet interessant (behalve Seattle). Echte authentieke dingen zitten toch in het midden (Alabama, Tennessee, Virginia), dus daar ga ik wel meer natuur en steden combinerenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Lynchburg, is ook de moeite waard. Jack Daniels. En Memphis natuurlijk, ook zo'n fijne straat vol live-muziek.
Imagine Dragonsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |