quote:
Had nog wel mijn mooie top 2000 shirt aan 😉quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
of heb je een pittig kapsel, dan wel
Klopt, hij kan Days, Celluloid Heroes en My Sharona niet vindenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:27 schreef nozem het volgende:
Ligt het aan mij of is de zoekfunctie op de NPO TOP 2000 site waardeloos?
ik vind Ruud de Wild leukerquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bart Arenswat een suf lulletje
Ik zat me net af te vragen waar hij nou dat uitzicht mee aan het delen wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef ShevaJB het volgende:
With the birds I share this lonely view
Hij is niet helemaal 100% toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bart Arenswat een suf lulletje
Waarschijnlijk met wat verdovende middelen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen waar hij nou dat uitzicht mee aan het delen was
hair en aquarius/let the sunshine in ook al nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, hij kan Days, Celluloid Heroes en My Sharona niet vinden
Beter dan ditquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef peaceman het volgende:
dat overgewaardeerde under de bridge zal ook nog wel komen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dani California en Snow (Hey Oh) zijn toch echt hun beste nmmrtjs.
ja, dan dus welquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Had nog wel mijn mooie top 2000 shirt aan 😉
Californiacation en Snow komen ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef peaceman het volgende:
En Snow... over overgewaardeerd gesproken zegquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef peaceman het volgende:
Ik waardeer namens mezelf en niet namens de mensheid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Snow... over overgewaardeerd gesproken zeg
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand littekenweefsel overgehouden van zijn verslaving?
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.quote:
Heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
could have lied, give it away, californication en misschien blijven de laatste twee singles ook wel hangenquote:
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dani California en Snow (Hey Oh) zijn toch echt hun beste nmmrtjs.
Snowquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat dabben nu eigenlijk?
*noteert*quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.
eens, dat heb ik nooit begrepen. dat is een echt nietsendalletje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Adventures Of Rain Dance Maggie kan ik wel diggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doen
Go-robotquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet voor Foo Fighters uit bed rollen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
...over overgewaardeerd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UccieGODINquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is ie hooorquote:
dat komt omdat ie dat ook niet isquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:35 schreef Kyran het volgende:
Foo's
Al vind ik Learn To Fly nou niet echt super goed.
Moest mijn mobiel nog even aanzettenquote:
Jonguh je hoort gekluisterd te zitten aan je computer deze dagen met topic open en alle verplichtingen af te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest mijn mobiel nog even aanzetten
ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef laxus13 het volgende:
The Pretender, dat is pas overgewaardeerd
Van mij mag Outside er wel in, maar dat is omdat ik dat nummer helemaal grijs heb gedraaid tijdens de road trip. Daarnaast vind ik gitaarsolo van mr. Walsh gewoon echt te gek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat komt omdat ie dat ook niet is
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef Homdeck het volgende:
Morge![]()
Staat Alexander curly er ook in
something from nothing vind ik tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van mij mag Outside er wel in, maar dat is omdat ik dat nummer helemaal grijs heb gedraaid tijdens de road trip. Daarnaast vind ik gitaarsolo van mr. Walsh gewoon echt te gek.
Ik sliep wel ff lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jonguh je hoort gekluisterd te zitten aan je computer deze dagen met topic open en alle verplichtingen af te zeggen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef Evertjan het volgende:
Ruud de Wild had er nu door heen gestotterd bij dit intro
Hey You is weer van Pink Floyd. Of van No Doubt, als je wenst.quote:
Yoquote:
Album is sowieso tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
something from nothing vind ik tof
Ik kan me wel vinden in i'll never drink again. Gewoon een kater na een fucking klaverjastoernooi.quote:
als ze dit al bijna kan ligt er een mooie toekomst voor haar klaar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh! Eindelijk een 9/10 uurtje. Goddelijk.
Dochter 1 is aan het meepielen op de gitaar. Ze moet nog een beetje bijleren.
Dit is echt niet slim. Maar gelukkig had hij zijn tanden niet veel langer nodigquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in i'll never drink again. Gewoon een kater na een fucking klaverjastoernooi.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is echt niet slim. Maar gelukkig had hij zijn tanden niet veel langer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |