Ik waardeer namens mezelf en niet namens de mensheid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Snow... over overgewaardeerd gesproken zeg
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand littekenweefsel overgehouden van zijn verslaving?
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.quote:
Heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
could have lied, give it away, californication en misschien blijven de laatste twee singles ook wel hangenquote:
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dani California en Snow (Hey Oh) zijn toch echt hun beste nmmrtjs.
Snowquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat dabben nu eigenlijk?
*noteert*quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.
eens, dat heb ik nooit begrepen. dat is een echt nietsendalletje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Adventures Of Rain Dance Maggie kan ik wel diggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doen
Go-robotquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doen
Ik zou niet voor Foo Fighters uit bed rollen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
...over overgewaardeerd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |