Ik waardeer namens mezelf en niet namens de mensheid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Snow... over overgewaardeerd gesproken zeg
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand littekenweefsel overgehouden van zijn verslaving?
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.quote:
Heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
could have lied, give it away, californication en misschien blijven de laatste twee singles ook wel hangenquote:
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dani California en Snow (Hey Oh) zijn toch echt hun beste nmmrtjs.
Snowquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat dabben nu eigenlijk?
*noteert*quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De live versie op Slane Castle is echt geniaal.
eens, dat heb ik nooit begrepen. dat is een echt nietsendalletje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Adventures Of Rain Dance Maggie kan ik wel diggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doen
Go-robotquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van hun (Dark Necessities) ook tof!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Uccie was het spastisch de hitlergroet doen
Ik zou niet voor Foo Fighters uit bed rollen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
...over overgewaardeerd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |