zie je wel, had ik het goed begrepenquote:
Dat las ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij dat geen enkele generatie smaak heeft.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie je wel, had ik het goed begrepen
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.quote:
maak jij nooit zo'n lijstje?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.
In de ogen van vorige generaties, wel ja. Vonden jou ouders de muziek die jij draaide en nu nog steeds graag hoort, mooi?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij dat geen enkele generatie smaak heeft.
Cash?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.
Ik brak mijn krabber vanmorgen tijdens het krabben. Uiteindelijk ruitenvloeistof over de ramen gegooidquote:
ik al jaren... heb een top 500 gemaaktquote:
Het grootste gedeelte wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
In de ogen van vorige generaties, wel ja. Vonden jou ouders de muziek die jij draaide en nu nog steeds graag hoort, mooi?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik brak mijn krabber vanmorgen tijdens het krabben. Uiteindelijk ruitenvloeistof over de ramen gegooidWerkt goed
Ik heb eergisteren het topic begluurd daarvan. Wat een levenswerken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik al jaren... heb een top 500 gemaakt
Ik ben het met je eens, hoor. En als ik heel eerlijk ben dan ben ik het met terugwerkende kracht ook met mijn ouders eens over sommige nummers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
In de ogen van vorige generaties, wel ja. Vonden jou ouders de muziek die jij draaide en nu nog steeds graag hoort, mooi?
en dat waren dan maar de top 100 van iedereen.. kun je nagaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren het topic begluurd daarvan. Wat een levenswerken.
Folsom Prison en A Boy Named Sue dacht ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke van Cash waren nu nieuw in de Lijst?
Goede keuze. Er staat toch te weinig country in de lijst.quote:
Dit, Hurt is wel een mooi liedje maar verder kan ik er weinig meequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef cafca het volgende:
Ik snap die adeptie voor Johnny Cash nooit zo
Deze, San Quentin en Folsom.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
country is al snel teveel hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:08 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Goede keuze. Er staat toch te weinig country in de lijst.
I Walk The Line, Folsom Prison, San Quentin.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
hurt is overratedquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, Hurt is wel een mooi liedje maar verder kan ik er weinig mee
Flat top box?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Tennessee is mijn persoonlijke Cash-favoriet.
een tijdslot zou dan ook een prima idee zijn, maar dat wil radio 2 nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Kyran het volgende:
Top 2000 vind ik wel van alle tijden, prima dat er nummers instaan van 2010-2011 als die nog steeds relevant zijn of niet vergeten zijn. Nummers uit 2015/16 vind ik wat overdreven en staan er vooral in omdat ze nieuw zijn en nu nog bij iedereen in de hoofd zitten, niks met smaak te maken denk ik.
Mwah staat toch op 1 van de beste albums ooit. Downward Spiralquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |