Oh jee, als dat maar goed gaat komenquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee alleen geschrokken.
Later vandaag maar eens repareren
bed is speciaal ontworpen voor mensen met 2 linkerhanden (hoop ik)quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh jee, als dat maar goed gaat komen
Zo houden ze elkaar aan het werkquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee,het zijn de VRIENDEN va Kensington. Niet Kensington zelf. Hun vrienden. Tenminste, zo is iedere (ex)-3fm DJ geïndoctrineerd ze te noemen, lijkt het.
is dat net zo iets als de vrienden van amstel live?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee,het zijn de VRIENDEN va Kensington. Niet Kensington zelf. Hun vrienden. Tenminste, zo is iedere (ex)-3fm DJ geïndoctrineerd ze te noemen, lijkt het.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:40 schreef peaceman het volgende:
welke die hards hebben niet geslapen vannacht?
ik ben na afloop altijd toe aan een week vakantie...quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:41 schreef livelink het volgende:
Mijn tijd van nachtelijk luisteren is voorbij, lijkt het. Sterker nog, nu ik vakantie heb lijk ik het minder vol te houden dan de andere jaren dat ik moest werken. Kennelijk was ik toe aan dit weekje vrij.
Oh, misschien ga ik die ook nog eens even kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit nummer van Nena speelde een belangrijke rol in de eerste aflevering van Deutschland 83, de koude oorlog-tv-serie. En het mooiste dat ik afgelopen jaar op televisie heb gezien.
Ik heb ooit een Duits bierfeestje gegeven met 99 red balloons. Maanden later kwam ik die krengen nog tegen in huis, op het parkeerterrein of gewoon ergens in de straat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit nummer van Nena speelde een belangrijke rol in de eerste aflevering van Deutschland 83, de koude oorlog-tv-serie. En het mooiste dat ik afgelopen jaar op televisie heb gezien.
hahaha jaquote:
slaap?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks nog even wat uurtjes pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |