kan iemand in de lapo en de fipo een samenvatting plaatsen van het voorgaande topic ?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, het gaat te snel nu. Of ik word hier te oud voor. Dat kan ook
quote:
Ik was nooit zo G 'n R fan, dus ik ontweek het altijd. Behalve November Rain, want als je Veronica luistert dan komt ie 85x per dag voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit nummer werd vroeger vaak gedraaid in de tent waar ik altijd op stap ging
het ging snel en ging over van alles. o.a. muziekquote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kan iemand in de lapo en de fipo een samenvatting plaatsen van het voorgaande topic ?
Gewoon ziek meldenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Na dit genot ga ik ook bedwaarts, morgen weer gewoon om 8 uur op het werk verschijnen
Sweet Child of Mine komt daar 95x per dag langs. Zo hebben ze de prijs van hun concertkaartjes ook vastgesteld.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was nooit zo G 'n R fan, dus ik ontweek het altijd. Behalve November Rain, want als je Veronica luistert dan komt ie 85x per dag voorbij.
Ohja dat is op de oneven dagen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet Child of Mine komt daar 95x per dag langs. Zo hebben ze de prijs van hun concertkaartjes ook vastgesteld.
Ik heb Veronica dit hele jaar vakkundig kunnen vermijden.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet Child of Mine komt daar 95x per dag langs. Zo hebben ze de prijs van hun concertkaartjes ook vastgesteld.
Daar trapt mijn baas waarschijnlijk niet inquote:
Muziek is genot...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef djenneke het volgende:
Wat is er met dat genot. Is dat het codewoord dit jaar ofzo?
Zeggen dat je buikgriep hebt, en dat hij mag komen kijken.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar trapt mijn baas waarschijnlijk niet in
Ondanks die 95 euro, toch kaartje gekochtquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muziek is genot...
Tenzij Coldplay... dat is geen genot.... noch muziek
FOK!taalquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ze in 1993 in de Goffert gezien, incl. veel vuur, mattende Hells Angels en geplunderde hamburgertenten.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja kut![]()
Volgend ja dan
Als je Cambuur-fan bent ken je dit, anders ongetwijfeld niet en dan raad ik het aan alleen op een 4:33 moment op te zetten:quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef djenneke het volgende:
Ik heb stukjes van hun top 1000 geluisterdquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb Veronica dit hele jaar vakkundig kunnen vermijden.
Nog 1 dagje!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Na dit genot ga ik ook bedwaarts, morgen weer gewoon om 8 uur op het werk verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |