zet dat mopperhoofd eens uitquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind het echt een jankplaat. Sowieso kapotgedraaid toentertijd. En die zanger had gewoon pastoor moeten worden ofzo, met z'n religie gepeupel.
Wyclefquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is meer geschikt voor de Police.
vraag? is meer een hintquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik word gevraagd om wat drinken te pakken.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Neuh, ik luister nog liever naar Coldplay dan naar dit.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze, die zangerts.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pianopartij is best mooi, jammer dat die zangert (of wat er voor door gaat) er overheen zit te janken
(ik probeer positief te zijn)
Dat hu-haaa hu-haaa is wel te overdreven inderdaad, verder is dit voor mij te veel verbonden met 9/11 om het echt te haten.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pianopartij is best mooi, jammer dat die zangert (of wat er voor door gaat) er overheen zit te janken
(ik probeer positief te zijn)
Ik was net even plassen...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef het_fokschaap het volgende:
over welk holy water gaat het eigenlijk ?
ze hebben ook echt wel goede nummers.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vele concerten van Live gezien en dat gewauwel van Ed moest je gewoon even wegdenken.
Dan was het uitstekend te doen...
gelukkig staat de boom nogquote:Op donderdag 29 december 2016 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
jezus krijgen we nog een kerstplaat nu?
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef het_fokschaap het volgende:
over welk holy water gaat het eigenlijk ?
En speciaal voor jou GnRquote:Op donderdag 29 december 2016 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
jezus krijgen we nog een kerstplaat nu?
Volgens mij is "holy water in my lungs" niet bepaald een pleidooi voor religiequote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind het echt een jankplaat. Sowieso kapotgedraaid toentertijd. En die zanger had gewoon pastoor moeten worden ofzo, met z'n religie gepeupel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |