Dat zijn vaak halve Nederlanders (en vice-versa).quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zouden Nederlanders juichen voor een Belg?
Behalve wanneer een Belg wint, kutbelgenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn vaak halve Nederlanders (en vice-versa).
(volgens Vlaamse wielercommentatoren)
Alle is een dialect. De taal is gewoon Nederlands joh laat je niks wijsmaken. Waarom winnen Belgen vaak het Grote Dictee Der Nederlandse Taal denk jequote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat allé taaltje is geen Nederlands.
Mensen die vinden dat het friet is erken ik niet als Nederlanders.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn vaak halve Nederlanders (en vice-versa).
(volgens Vlaamse wielercommentatoren)
#BARNEYARMYquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Groby het volgende:
Maakt niet uit wie er wint, ze worden toch gesloopt door barney
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat het friet is erken ik niet als Nederlanders.
Hoort erbij.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker in een kippenpak daar gaan zitten. Fucking zweetlucht om je heen, man man
Friet is geen sport.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die voert een act op voor een Taylor - Raybar kwartfinale.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de prinses op de erwt iets heel anders voorspeld dan dit?
French Fries = Friet. Het is niet moeilijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |