golden brown is een briljant nummerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
Golden Brown vind ik toch ietsjes leuker dan Making Plans For Nigel.

Of een MTV's Greatest Hits-klassieker, met Paul King.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een VH1 klassiekertje voor mij

Ik vind van wel. Scheelt niet veel.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:11 schreef Bugno het volgende:
Misschien wel een betere MTV Unplugged dan Nirvana. Mag ik dat zeggen?

Zat ook te denken, Rooster hoor ik wel vaker.quote:

Die stond toen meer in de normale rotatiequote:Op donderdag 29 december 2016 22:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of een MTV's Greatest Hits-klassieker, met Paul King.

nee niet geslaagdquote:

Zo, mooi, daar herken ik het dus van. Elke reclame weer samen met beds are burning🙂quote:Op donderdag 29 december 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een VH1 klassiekertje voor mij

Justify My Love, Video Killed The Radio Star, Break On Through (To The Other Side)...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zo, mooi, daar herken ik het dus van. Elke reclame weer samen met beds are burning🙂

quote:Op donderdag 29 december 2016 22:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zo, mooi, daar herken ik het dus van. Elke reclame weer samen met beds are burning🙂

Ook vermoord door Courtney?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
De zanger is net als Kurt Cobain overleden rond 5 april maar pas later gevonden.

Hij was al 6 jaar kluizenaar ofzo.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |