de antiekerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoek anders even op wat klassieker betekendHet is de oudste topper aangezien PSV toen nog niet eens meedeed om de prijzen.

Als Van Gerwen - Gurney in de avond komt, of in de middag komt. Ga ik Marcel Maaijer op zijn hoofd stompen.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:20 schreef wimderon het volgende:
Als Van Gerwen-Gurney niet in de middag ga ik Marcel Maijer een klap verkopen als ik hem morgen tegenkom.

Bedankt Hans.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef F.M.D. het volgende:
pl hoort gewoon 8 spelers te zijn. 10 is te veel.

quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef F.M.D. het volgende:

PSV is de lachende derde.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar Ajax en PSV zijn en zullen nooit rivalen worden

Wat is daar de lol van?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beter blijft darts van de Britten en Nederlanders. Met hier en daar een gekke buitenlander.

Rivalen natuurlijk wel, als je al zolang tegen elkaar strijdt om de titel.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar Ajax en PSV zijn en zullen nooit rivalen worden

Ook graag veel minder weken .quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef F.M.D. het volgende:

Overzichtelijkheid.quote:

quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Van Gerwen - Gurney in de avond komt, of in de middag komt. Ga ik Marcel Maaijer op zijn hoofd stompen.

Gewoon 1 potje best of 5 legs zijn we er vanafquote:Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook graag veel minder weken .

Concurrenten, niks anders.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rivalen natuurlijk wel, als je al zolang tegen elkaar strijdt om de titel.

Dat is per individu anders dan, ik zie PSV wel als rivaal. Ze zijn niet een Twente of AZ die soms leuk meedoen, nee ze doen al 40 jaar mee.quote:

Nee, kim is een fijne kerel zeg.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
Wat een arrogant kutventje is die Taylor toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |