Jij wilt ontkennen dat zijn beste resultaat de halve finale is?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onderbouw die bewering dan of hou er lekker over op
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij wilt ontkennen dat zijn beste resultaat de halve finale is?
Ik zou het wel mooi vindenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik weet niet wat jullie van parenclubs vinden. Zelf vind ik het niks. Maar stel ik zou er komen en ik zou Co tegenkomen dan zou ik er spontaan van genezen zijn.
Ik wil dat je of een onderbouwing geeft van dat hij is aangenomen vanwege bekendheid of de discussie lekker laat zitten.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij wilt ontkennen dat zijn beste resultaat de halve finale is?
Ja dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil Van Barneveld Taylor zien verslaan.
Ik ook. GENOT zou dat zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Handtekening op je leren string laten zetten mooi manquote:Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooi vinden
Taylor wint dat met zijn psychologische spelletjesquote:Op donderdag 29 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is maar één Phil Taylor, één Phil Taylor. Loop een rondje, zingend mijn lied, lopend in een Taylor-wonderwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |