Uiteraard zitten er bepaalde bij die heel veel centjes waard zijn maar het is niet dat ik ze daarom koop ofzo. Wel koop ik alles van Batman op dvd en bluray.quote:
Fairly Odd Parents en Spongebob zijn wel genotquote:Op donderdag 29 december 2016 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heel veel series hadden vroeger een dubbele betekenis, iets wat je nu niet echt meer ziet. Alfred J Kwak is wel het mooiste voorbeeldMet Dolf (Adolf) de kraai etc etc.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fairly Odd Parents en Spongebob zijn wel genot
En Shin ChanGOD
Ik heb ze gedownload, maar laatst nog een marathon gehouden.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd op bluray kopen die hele set en gaan
Je las het hier.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
irritant, dat "je las het hier" elke keer.
Ok mate.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
irritant, dat "je las het hier" elke keer.
Bobby's World op zn driewielerquote:Op donderdag 29 december 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fairly Odd Parents en Spongebob zijn wel genot
En Shin ChanGOD
quote:
Heeft ook z'n charmequote:Op donderdag 29 december 2016 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
met tussendoor Shownieuws en Piets Weerbericht, toetertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |