Einaudi kan ik weinig mee.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat je me doodschiet als je mijn Last.fm ziet.
eens.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:30 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit een mooi nummer van Pink! en dito clip trouwens.
Dan denk je dat dat soort dingen met meisjes minder is of zo... Stereotypen... meestal heb je er niks aan.quote:
Oh, je bent al gaan kijken.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Einaudi kan ik weinig mee.
vast niet de enige, maar je hebt ongelijk wmbquote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die dit een dertien in een dozijnnummertje vindt?
Hoppípolla is toch wel vrij bekend? Net als Fake Empire.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vertel mij eens waarom die er persé in moeten dan? Welke hits hebben ze gehad? Niet dat dat laatste perse moet, maar in 95% van de gevallen is heeft een band die in elk geval wel gehad.
Ik kan wel duizend nummers noemen die eerder voor verwijdering in aanmerking komen (ik ga het nu overigens niet doen).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef cafca het volgende:
Dit is best een aardig popliedje. Maar hier had ook Days kunnen staan.
ik kan je trots vertellen dat ik ook een sloddevos ben wat dat soort dingen betreft, bij mij gaan sokken savonds uit en in de hoek van de slaapkamer en tegen de tijd dat ik een mooie verzameling heb liggen of het ruikt doe ik ze wel in de wasmandquote:Op donderdag 29 december 2016 20:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan denk je dat dat soort dingen met meisjes minder is of zo... Stereotypen... meestal heb je er niks aan.
Neequote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef Kyran het volgende:
Staat My Favourite Game van The Cardigans nou serieus niet in de lijst?
Echt niet dusquote:Op donderdag 29 december 2016 20:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan denk je dat dat soort dingen met meisjes minder is of zo.
Ik vind Pink zeer oke. Dear mr president, Family Portrait en voornamelijk Just give me a reason vind ik zeer prettig. Deze matigquote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast niet de enige, maar je hebt ongelijk wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |