Ik hoop dat je de Pijp uit gaat.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijkbaar adem ik nog, dus, nee
DIKKE TR HEquote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de Pijp uit gaat.
TR TR TRquote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de Pijp uit gaat.
Oh, ik dacht dat Braddie al die tijd gequote werd.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:35 schreef Remqo het volgende:
Wat is deze, worden er nu andere quotes gebruikt naast die van Niels?
Voor een newbie die een poosje meeloopt, heb je toch iets gemistquote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Braddie al die tijd gequote werd.
ooooh... ik zal er even een anti tr achteraangooienquote:
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaar die debiele snavel van je
Nooit van gehoord. Zal wel op FOK! niets hebben gepresteerd.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:50 schreef Yiha3 het volgende:
Ene Vasion heeft mijn bovenstaande bericht op een dusdanige manier aangepast/gewijzigd dat de oorspronkelijke bedoeling verloren is gegaan.
Begint Fok nu aan een censuur die in dictatoriale landen heel gewoon is?![]()
Wie ben je Vasion?
Kom eens voor de dag!
Ik ben niet zomaar kwaad; ik ben woedend![]()
![]()
Mail z'n baas!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:50 schreef Yiha3 het volgende:
Ene Vasion heeft mijn bovenstaande bericht op een dusdanige manier aangepast/gewijzigd dat de oorspronkelijke bedoeling verloren is gegaan.
Begint Fok nu aan een censuur die in dictatoriale landen heel gewoon is?![]()
Wie ben je Vasion?
Kom eens voor de dag!
Ik ben niet zomaar kwaad; ik ben woedend![]()
![]()
sterk punt welquote:Op donderdag 29 december 2016 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoezo?
Je bent toch een lijk die vergeten is om dood te gaan?
We hebben meerdere ouwe kalen. Kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
rt gl beste l
inb4 die ouwe kale over vervuilende auto's en zwarte scholen
ja die ene die niet pedofiel isquote:Op donderdag 29 december 2016 20:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
We hebben meerdere ouwe kalen. Kun je iets specifieker zijn?
Duidelijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die ene die niet pedofiel is
heeft Danny weer een stukje op de FP geschreven?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die ene die niet pedofiel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |