Ja, was heftig en naargeestigquote:Op donderdag 29 december 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al de nieuwe vikings gezien?
Ik heb hem net binnen
Hoezo dat dan? Ik ben sowieso merkvast met dingen. Wel iets van 12 jaar niet gestemd omdat het telkens niet uitkwam, op zee, buitenland, dat soort dingen en het is met een machtiging best te regelen. Ben toch van mening dat we ons stemrecht dienen te gebruiken.quote:
PVdZ zekerquote:Op donderdag 29 december 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik ben sowieso merkvast met dingen. Wel iets van 12 jaar niet gestemd omdat het telkens niet uitkwam, op zee, buitenland, dat soort dingen en het is met een machtiging best te regelen. Ben toch van mening dat we ons stemrecht dienen te gebruiken.
Ze neemt een loopje met jequote:Op donderdag 29 december 2016 20:18 schreef HRC2020 het volgende:
Nouja goed, eergister dus uitgemaakt met m`n vriendin.. Heb gezegd dat ik het verschrikkelijk jammer vind maar dat het gewoon niet anders is omdat ik het druk heb en amper tijd heb voor mezelf.
Daar reageerde ze op met een "Ik vind het echt heel jammer, maar ik snap het, en als je weer tijd hebt dan wil ik ook weer voor je klaar staan als vriendin"
Dus ik zei dat het wel goed was, en ik heb daarna gezegd dat ik haar morgen ochtend wel weer zou spreken.
Nouja, zo geschiede dus:
Eerst ging ze heel kort af reageren.
Daarna ging ze verschrikkelijk arrogant doen.
En had ze in d`r naam staan R(L)J.
Naja goed, dus ik vroeg waarom ze opeens met een andere gozer heeft.
Reageerde ze op met "Dat jij geen vriendin wilt wil niet zeggen dat ik geen vriend wil, en ik hoorde ook pas vanochtend dat hij me leuk vond..."
Dan denk ik...
Ben je nou zo`n slet?
Of ben ik gewoon 2 maanden lang gebruikt?
Is toch niet helemaal koosjer als je er na 2 maanden zo overdenkt of wel? terwijl je een goede reden hebt gegeven, en ze zelf ook aangaf om er evt wel mee door te willen gaan mits ik meer tijd had voor mezelf, maar dat zou dus ook betekenen dat ze dan die gast weer dumpt of zo??
Ik vat het echt niet!
Nooit van gehoord, maar ik kom er gewoon voor uit. Vind dat allemaal niet zo moeilijk. PvdD. Trouwens altijd links gestemd, ook toen ik nog bijna 3x modaal hadquote:
Wiens quote is dit?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:18 schreef HRC2020 het volgende:
Nouja goed, eergister dus uitgemaakt met m`n vriendin.. Heb gezegd dat ik het verschrikkelijk jammer vind maar dat het gewoon niet anders is omdat ik het druk heb en amper tijd heb voor mezelf.
Daar reageerde ze op met een "Ik vind het echt heel jammer, maar ik snap het, en als je weer tijd hebt dan wil ik ook weer voor je klaar staan als vriendin"
Dus ik zei dat het wel goed was, en ik heb daarna gezegd dat ik haar morgen ochtend wel weer zou spreken.
Nouja, zo geschiede dus:
Eerst ging ze heel kort af reageren.
Daarna ging ze verschrikkelijk arrogant doen.
En had ze in d`r naam staan R(L)J.
Naja goed, dus ik vroeg waarom ze opeens met een andere gozer heeft.
Reageerde ze op met "Dat jij geen vriendin wilt wil niet zeggen dat ik geen vriend wil, en ik hoorde ook pas vanochtend dat hij me leuk vond..."
Dan denk ik...
Ben je nou zo`n slet?
Of ben ik gewoon 2 maanden lang gebruikt?
Is toch niet helemaal koosjer als je er na 2 maanden zo overdenkt of wel? terwijl je een goede reden hebt gegeven, en ze zelf ook aangaf om er evt wel mee door te willen gaan mits ik meer tijd had voor mezelf, maar dat zou dus ook betekenen dat ze dan die gast weer dumpt of zo??
Ik vat het echt niet!
Ik stel aan een kennis van mij gewoon een vraag:quote:
Log uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Owja, dat knappe spelletje dat door onwetenden wel eens sport wordt genoemd.
Wie wordt hier naast Niels het vaakst geciteerd?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:35 schreef Remqo het volgende:
Wat is deze, worden er nu andere quotes gebruikt naast die van Niels?
Had jij maar humor.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had jij maar een ban.
Ik gun Niels liever dat boek met uitsprakenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie wordt hier naast Niels het vaakst geciteerd?
Tweede komt niet eens in de buurt van het aantal van de mijne.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie wordt hier naast Niels het vaakst geciteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |