pls jij kunt niet eens tellenquote:
Ja jou wel.quote:
Moest tot tien tellen voor deze reactie want anders zou er iets staat waar ik een ban voor krijg.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest tot tien tellen voor deze reactie want anders zou er iets staat waar ik een ban voor krijg.
Idd, eerst tot 10 tellen.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest tot tien tellen voor deze reactie want anders zou er iets staat waar ik een ban voor krijg.
Heeft cachet je dat geleerd want tot voor kort lukte dat niet echtquote:Op donderdag 29 december 2016 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, eerst tot 10 tellen.
Misschien kan Amarantha nu wat voor jou bestellenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
ik heb zin in soep
maar ik heb geen kracht om te maken,vgm kan ik het ook nie bestellen
Het is dat je in het buitenland woont anders zou ik je wat brengen.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
ik heb zin in soep
maar ik heb geen kracht om te maken,vgm kan ik het ook nie bestellen
ik kan niet eens voor mezelf zorgen :squote:
Is allemaal een act johquote:Op donderdag 29 december 2016 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft cachet je dat geleerd want tot voor kort lukte dat niet echt
Die krijgt meteen een shock als hij na al die maanden weer buiten komt.quote:
Je leeft toch nog.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan niet eens voor mezelf zorgen :s
Ja jammer genoeg geen VBLvrouwen voor je om uit te schelden.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef goodtripbob het volgende:
Deadprez! Vanavond los op dnb en dubstep met paddo's, pep, een 290mg xtcpil en wiet.!
Hey dierenbeulquote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef goodtripbob het volgende:
Deadprez! Vanavond los op dnb en dubstep met paddo's, pep, een 290mg xtcpil en wiet.!
Koekoek. Feestje?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef goodtripbob het volgende:
hahahquote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef goodtripbob het volgende:
Nee je cared teveelquote:
Zou wel grappig zijn als die van gisteren zijn buuv' wasquote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg geen VBLvrouwen voor je om uit te schelden.
ik woon in boerengat hier hebben we niet veel bestel keuzes helaashquote:Op donderdag 29 december 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kan Amarantha nu wat voor jou bestellen
wat liefquote:Op donderdag 29 december 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is dat je in het buitenland woont anders zou ik je wat brengen.
Herkenbaar. Hoewel dat in mijn geval alleen maar beter isquote:Op donderdag 29 december 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ik woon in boerengat hier hebben we niet veel bestel keuzes helaash
viel spass bobbyquote:Op donderdag 29 december 2016 18:47 schreef goodtripbob het volgende:
ja dat wel ook voor mij. maar op deze momenten wel kutquote:Op donderdag 29 december 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoewel dat in mijn geval alleen maar beter is
Gewoon wanneer hij inkakt, maakt niet uit waar en wanneer.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee maar wanneer? op feestjes enzo of ook thuis op de bank
coldplayquote:Op donderdag 29 december 2016 18:50 schreef Mozy het volgende:
Zit ik godverdomme gruwelijk mooi Fix You te zingen voor Chai, begint ze te haten op Coldplay.
Ja verdomme ik hoor die spleet tussen zijn tanden ook maar is mooi liedje oke.![]()
![]()
rtquote:
Ja, normaal gesproken als ik 1 nacht niet slaap slaap ik sowieso de 2e nacht niet. Maar nu moet ik morgen wel slapen anders is oud en nieuw de 3e. Ken wel maar is moeilijker dansen dan.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah![]()
netjes
doe je wel btje rustig, oud en nieuw is zaterdag pas
quote:
Als ik aan het werk benquote:Op donderdag 29 december 2016 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee maar wanneer? op feestjes enzo of ook thuis op de bank
Dierenbeulquote:Op donderdag 29 december 2016 18:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken als ik 1 nacht niet slaap slaap ik sowieso de 2e nacht niet. Maar nu moet ik morgen wel slapen anders is oud en nieuw de 3e. Ken wel maar is moeilijker dansen dan.
herkenbaarquote:Op donderdag 29 december 2016 18:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken als ik 1 nacht niet slaap slaap ik sowieso de 2e nacht niet.
ja ik zit ook btje met dit probleemquote:Maar nu moet ik morgen wel slapen anders is oud en nieuw de 3e. Ken wel maar is moeilijker dansen dan.
Doe je ook weleens heroïne?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken als ik 1 nacht niet slaap slaap ik sowieso de 2e nacht niet. Maar nu moet ik morgen wel slapen anders is oud en nieuw de 3e. Ken wel maar is moeilijker dansen dan.
Dat zijn heerlijke nummers jaquote:Op donderdag 29 december 2016 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
The Scientist en Fix You zijn wel mooi hoor. De rest niet zo.
Ja godverdomme ik ben drugnoob.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Soms komt het op tafel als het gezellig is in 't weekend en op feestjes/festivals ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |