uiteraardquote:
ik welquote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
heb ik eiglk nog een award gekregen
ja de goodtripbob awardquote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
stormfrontbokaal?quote:
nicequote:
quote:
Ja, ik wilde eigenlijk UHPLC hetenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was een typefout, pakken we jou toch ook niet op
guus en jimmy vinden dit niet leukquote:
gebruik jij pep ja?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks pep![]()
Die zaadjes zwemmen nietquote:
nee noel is straight edgequote:
Het is echt een crime zo rond de feestdagen hequote:Op donderdag 29 december 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had een volle agenda deze week.
palletsorteren gaat het best op pep, is lastig werk allemaal op naam enzoquote:
Ja, al die eenzame mannen die toch hun doffe piek moeten laten glanzenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Het is echt een crime zo rond de feestdagen he
hou je bekquote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Niemand geeft een fuck om Hermann, alsof hij nooit heeft bestaan.
awquote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
ik ben letterlijk het huilen omdat ik mij zo ziek en kut voel en kei moe ben maar nauwelijks kan slapen.
ik heb ook gewoon helemaal geen eetlust
dit is echt niet leuk hoor
Okquote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
ik ben letterlijk het huilen omdat ik mij zo ziek en kut voel en kei moe ben maar nauwelijks kan slapen.
Ik welquote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
netjes welkequote:
Ik heb nog vaker om hem gevraagd dan om dpquote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Niemand geeft een fuck om Hermann, alsof hij nooit heeft bestaan.
dnkje, mn baas vroeg zo kun je echt niet naar werk komen? stuur ik m voicememoquote:Op donderdag 29 december 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek
[..]
awbeterschap bby
wehehehehehehequote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
whehequote:Op donderdag 29 december 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
dnkje, mn baas vroeg zo kun je echt niet naar werk komen? stuur ik m voicememo
''oei beterschap ziek maar uit''
mn stem klinkt als een kruising vn een zeehond en een zombie
ala het echt zo ruk is de dok bellen en beterschapquote:Op donderdag 29 december 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
mss wordt het tijd om naar de huisarts te gaan dan :squote:Op donderdag 29 december 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
ik ijl 'm ook kapot alsof ik drugs heb gehad ofzo.
Onbekendste user?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De broer van henk de vries award
dnkje bbyquote:Op donderdag 29 december 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ala het echt zo ruk is de dok bellen en beterschap
ik wacht even af tot morgen. Mn moeder is ook doodziek we liggen beiden echt al heledag doelloos in bedquote:Op donderdag 29 december 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss wordt het tijd om naar de huisarts te gaan dan :s
Log gewoon uit als het je niet bevalt.quote:
hoorde dt je mij mistequote:Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Log gewoon uit als het je niet bevalt.
nee doe jij maarquote:Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij telt niet meequote:Op donderdag 29 december 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog vaker om hem gevraagd dan om dp
Ik begroette hem en toen reageerde hij ook al zoquote:Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |