Dat van mij valt gelukkig ruim binnen de toegestane hoeveelheid.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:16 schreef Vlinderbom het volgende:
Ik zou ff uitkijken met het posten van jullie collecties, ik zag net dit topic voorbij komen op vwc:
http://forum.vuurwerkcrew(...)&p=857886#post857886
Was me buurmanquote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gebeurenNog even twee dagen geduld, dan mag je los.
Met je partner de bij evt 50 kilo dus en evt 18 plus kindjes 75 of meer?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:16 schreef Vlinderbom het volgende:
Ik zou ff uitkijken met het posten van jullie collecties, ik zag net dit topic voorbij komen op vwc:
http://forum.vuurwerkcrew(...)&p=857886#post857886
En natuurlijk de oude buurman en buurvrouw erbij. Is weer 50 kilo extra.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met je partner de bij evt 50 kilo dus en evt 18 plus kindjes 75 of meer?
Nein! das verboten!quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
Wel een beetje jammer van het weer. Lijkt erop dat het behoorlijk gaat waaien tijdens de jaarwisseling. En kans op wat regen.
Ja, het scheelt veel. (Ook voor de dagelijkse boodschap en vooral frisdrank) Ga naar een willekeurige lidl/aldi toe maar vermijd de 1e plaatsen. (Zoals emmerich en kleve)quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Newbie komt even wat (doms) vragen.
Morgenochtend moet ik vanuit Den Haag even op ziekenhuisbezoek in Arnhem maar is het het waard om ergens Duitsland (waar) in te gaan voor wat inkopen? Scheelt het veel? Grote kans op problemen als ik onder de 25 kilo blijf (is dat per persoon) met Nederlandse beschrijving enzo?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Newbie komt even wat (doms) vragen.
Morgenochtend moet ik vanuit Den Haag even op ziekenhuisbezoek in Arnhem maar is het het waard om ergens Duitsland (waar) in te gaan voor wat inkopen? Scheelt het veel? Grote kans op problemen als ik onder de 25 kilo blijf (is dat per persoon) met Nederlandse beschrijving enzo?
Dit dus. Berichten dat het illegaal zou zijn klopt niet. Netto inhoud van kruit is vaak minder.quote:Op vrijdag 30 december 2016 03:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja, het scheelt veel. (Ook voor de dagelijkse boodschap en vooral frisdrank) Ga naar een willekeurige lidl/aldi toe maar vermijd de 1e plaatsen. (Zoals emmerich en kleve)
Kans op problemen is zeg maar 0. En als je al een politiemannetje ziet staan bij de grens is dat meestal voor busjes/vrachtwagens/polen.
Omdat die vaak wat leukere effecten hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:03 schreef smegmanus het volgende:
Waarom expliciet potjes die meer dan 25 schoten hebben? #durftevragen.
Klein beetje regen zou ik mee kunnen leven maar geen mist of harde windquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Grunn ook zo als het er nu uitziet.
Da's bij Ter Apelquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:07 schreef pmponer het volgende:
gaap... stond om 7 uur in haren (De) vanochtend... helaas geen poison meer te krijgen en geen flashbang voor de rest alles wat ik wilde hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |