treedt nog volop op.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:53 schreef Zorro het volgende:
Volgende uur een topper uit mijn lijst
BAP![]()
![]()
waar is rolf?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks Dotan?
Daar heb ik nu echt een broertje...
Dotanquote:Op donderdag 29 december 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks Dotan?
Ik had bedacht om dan naar de supermarkt te gaan...maar 1. het vriest, 2. ik heb geen zin om in mijn huispak naar de supermarkt te lopen en 3. het vriest. Ik schuif wel een pizza in de oven.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:56 schreef laxus13 het volgende:
Dotan moet het volgende uurtje weer verpesten
hoezo violen?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks Dotan?
Ja maar met Dotan meen ik het echt serieus (ja en sommige hardstyle, want dan hoor ik alleen maar herrie...maar dat staat hier niet in).quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:57 schreef ReibRekkel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog wel een bericht gestuurd voor de zekerheid, het mocht vanochtend niet baten
Ik geef je gelijk in dezequote:Op donderdag 29 december 2016 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar met Dotan meen ik het echt serieus (ja en sommige hardstyle, want dan hoor ik alleen maar herrie...maar dat staat hier niet in).
Wie zijn die 'veel mensen' dan? Ik heb de neiging om te denken dat Radio 2 dat uit zijn duim zuigtquote:
Het is allemaal zo ontzettend zouteloos en nu wil ik mensen graag het voordeel van de twijfel geven maar live klinkt het ook eens nergens naar. Hij moet gewoon z'n mond houden en mooi wezen.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, jij bent die grote Dotan fan
Ik hoor trouwens serieus geen verschil tussen die nummers.
Wat flauw net zo flauw als Ruud de Wild.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
moet jij niet je maandverbandje verwisselen?
Driving Home for Christmasquote:
ik zal alvast even lachen...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Alvast een aantal post omdat ik er niet ben:
Ik heb er een broertje Dotan
Dankje.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zal alvast even lachen...
Inderdaad, en elk jaar weerquote:Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie zijn die 'veel mensen' dan? Ik heb de neiging om te denken dat Radio 2 dat uit zijn duim zuigt
Lijkt er wel opquote:
Wat zei ie?quote:
Nieuws over Iggy Pop...hij schijnt drugs gebruikt te hebben.quote:
'Zometeen Lou Reed, en daar is nieuws over, het schijnt namelijk dat hij drugs heeft gebruikt.'quote:
Oh ja, Iggy Pop.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuws over Iggy Pop...hij schijnt drugs gebruikt te hebben.
Hertellen!quote:
*BREAKING NEWS* Whoowhoowhoowhooquote:Op donderdag 29 december 2016 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
'Zometeen Lou Reed, en daar is nieuws over, het schijnt namelijk dat hij drugs heeft gebruikt.'
als je dat eruit zou halen, blijft er weinig over..quote:
Alle deelnemers in een potje pissen! En als ze dood zijn, OPGRAVEN.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hertellen!
Diskwalificeren!
Uit sluiten van deelname!
jij wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen Passenger met zijn beste nummer 'Iggy Pop'
Ja, ik zeg het elk jaar weer maar ik moet er elke keer weer om lachen.
En dan pissen?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle deelnemers in een potje pissen! En als ze dood zijn, OPGRAVEN.
Ik moet er ook elk jaar om lachen..al was het dit jaar minder hard.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maakte net een geluid, maar dat was eigenlijk meer om je tweede zin dan om de eerste.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je vergeet varen naar dat ene eilandquote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle deelnemers in een potje pissen! En als ze dood zijn, OPGRAVEN.
dit vind ik een grove beledigingquote:Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat flauw net zo flauw als Ruud de Wild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |