ik vind het engquote:Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach ja,ze doet zijn was,tapt biertjes voor hem,dat is toch wel aardig?
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....quote:
Ook dat. Heb ik al vaker over gehad. Dat schijnt wel een soort trend te zijn vandaag de dag, vooral bij de meiden.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tuurlijk is dat ook een keuze, nieuwsgierig, of wat dan ook, er later achter gekomen, je weet het niet
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche, ik ken dat, verschrikkelijke hoogtevrees, alsof het jou wilt hebbenquote:
De drie zettenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo haalt Bil de mannetjes binnen, zorgen, en daarna zeiken
Ik heb nog geen duidelijk beeld van hem. Hij komt mij in ieder geval socialer over dan de dan wannabe grootgeldverdieners. Ik kijk het nog aan. Geen idee waar deze man naartoe wil. Veel te weinig van gezien en zijn missie is niet duidelijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....
Weet het ook niet, maar ik nijg meer naar iemand met een dubbele agenda dan dat hij oprecht is en dat het echt zo is wat hij zegt dat hij komt doen daar...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen duidelijk beeld van hem. Hij komt mij in ieder geval socialer de dan wannabe grootgeldverdieners. Ik kijk het nog aan. Geen idee waar deze man naartoe wil. Veel te weinig van gezien en zijn missie is niet duidelijk.
heel veel armlastige mensen die daar op stemden, vanwege vluchtelingen en angst voor hun eigen portemonnee, nou ik kan je zeggen, VVD raakt je juist in je portemonnee, en ze blijven het maar niet snappen, succes ermeequote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....
De tijd van gezellig zijn is over..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze gaan de kerstversiering opruimen...
Precies!quote:Op donderdag 29 december 2016 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel veel armlastige mensen die daar op stemden, vanwege vluchtelingen en angst voor hun eigen portemonnee, nou ik kan je zeggen, VVD raakt je juist in je portemonnee, en ze blijven het maar niet snappen, succes ermee
Hij lijkt zo ook een beetje op die engerd uit Q&Qquote:
Nu al? ik begrijp dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze gaan de kerstversiering opruimen...
zo kan je het ook zien, heel letterlijk geïnterpreteerdquote:Op donderdag 29 december 2016 13:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche, ik ken dat, verschrikkelijke hoogtevrees, alsof het jou wilt hebben
Zoh,dat is lang geleden...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij lijkt zo ook een beetje op die engerd uit Q&Q
qua uitstraling dan he
alles in de gaten houden; niet te vertrouwen zijn
niet te peilen zijn,
maar iemand die je voordurend een onbehagelijk gevoel geeft terwijl hij wel vriendelijk doet
Ja, ik heb die verhalen van mijn opa gehoordquote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoh,dat is lang geleden...
in andere woorden de enige waar je tegen vecht is jezelfquote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo kan je het ook zien, heel letterlijk geïnterpreteerdNietzsche bedoelde het anders maar het uiteindelijk gevoel zou best hetzelfde kunnen zijn
De gehele quote is: "Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you ."
Daarom.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar ik nijg meer naar iemand met een dubbele agenda dan dat hij oprecht is en dat het echt zo is wat hij zegt dat hij komt doen daar...
Niet naar Bender?...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef Prisha het volgende:
drama-Billy over de stemmen....ha...Billy zegt dat als Ruud UVHJ wordt en die bonus krijgt, dan gaat alles naar de videoclip van Rowena en daar staat ze niet achter
Billy heeft het over een bonus. Ik vraag me af of er onderscheid is tussen de "prijs" en een extra "bonus"?quote:
tuurlijk niet, een nieuwe videoclip van een oud wijf met nepharen, yippiequote:
Billy: Dat doe ik liever zellufquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef snetje het volgende:
Billy: Hij doet niet meer aardig tegen me ..praat niet meer met me .. ik laat me niet meer chanteren...
Hier ook pas alles weg na Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw je boom opruimen
Henkie is zo liefquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet wie Henkie is maar bij voorbaat Team Henkie
verandert ze zo hoor, mss ff in bad? vindt Row niet ergquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wordt ze toch nog verstandig?
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet wie Henkie is maar bij voorbaat Team Henkie
Bij mij moet ik echt me best door om tegen het voorjaar echt alles weg te hebbenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook pas alles weg na Oud en Nieuw.
Best veel werk aan gehad moet je ook even van genieten.
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij mij moet ik echt me best door om tegen het voorjaar echt alles weg te hebben
Cees!quote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Bethsheba het volgende:
Is het al bekend ,wie de utoipiaan van het jaar gaat worden ?
ik heb ooit een keer met Pasen m'n boom opgeruimd...toen moest ik verhuizen...dat was echt ergquote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij mij moet ik echt me best door om tegen het voorjaar echt alles weg te hebben
Ik vind hem echt zo'n manneke wat bij de marechaussee heeft gewerkt.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo'n manneke wat bij de marechaussee heeft gewerkt.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Bethsheba het volgende:
Is het al bekend ,wie de utoipiaan van het jaar gaat worden ?
Morgen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wanneer is de verkiezing nou? 31 december? En hoe laat dan?
hey hoi! ook hierquote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
You can't help yourself, I know.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, je komt gewoon door de blokkeerlijst heen. Daar zouden ze wat op moeten verzinnen.
Morgenmiddag.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is toch ook niet voor niks dat hij er voor de stemming ingepropt is.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, vooralsnog is het continue nixan met RobSnob
Ontbijtje
Trainen
Body showen
Jô leukjes roepen
En pleitte de rest vd dag in z'n B&B huisje
quote:
Tnx, miss ff 1 dagje weer paspoort aanvragen, wil niet met reclame kijkenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey hoi! ook hierHet is de 30e.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
[..]
Ook rond de middag als anders?
Ok, hou het hier wel in de gaten danquote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey hoi! ook hierHet is de 30e. Tijdstip weten we nooit, denk ergens in demiddag
Dat laatste kan ze zelf als de bestequote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef snetje het volgende:
Billy: Hij doet niet meer aardig tegen me ..praat niet meer met me .. ik laat me niet meer chanteren...
Daar stond hij ook net zijn beklag over te doen bij Jessie. Eerst beloofde ze hem er drie, daarna twee daarna 1 en nu zegt ze dat hij er misschien helemaal geen een krijgtquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Soury het volgende:
Ruud krijgt geen stem van Billy omdat ze vreest dat Ruud zijn bonus opgaat aan een cd van Rowena![]()
Ze roept al weken van wel omdat hij haar weer in utopia heeft gehaald
Serieus?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer met Pasen m'n boom opgeruimd...toen moest ik verhuizen...dat was echt erg
jah..m'n zus en vriendin hebben het er nog over...het was wel een neppert, dat scheeltquote:
Puntje voor Billy in deze.quote:
Blijft een raar verhaal, binnenkomen met een kist en 16e bewonersuggestie de B&B afhuren zonder dat iemand het wist, blijven tot er iemand vertrek , eigen chauffeur bellen( eigen mobielje ook?) en gaan shoppen, en niemand vind het raar of stelt echt kritische vragenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Is toch ook niet voor niks dat hij er voor de stemming ingepropt is.
Slaat echt nergens op.
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Prisha het volgende:
Ruud maar door en door en door over die stemmen...écht...hij is degene die er het meest over heeft. Stemmen, UTVHJ.....echt hij lijkt wel geobsedeerd.
Maar het interesseert hem echt helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Prisha het volgende:
Ruud maar door en door en door over die stemmen...écht...hij is degene die er het meest over heeft. Stemmen, UTVHJ.....echt hij lijkt wel geobsedeerd.
Tuurlijk wel...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben ik weer welkom op de cos alsjeblieft
Ik ken dat wel..... vandaar dat ik er eigenlijk niks van durfde te zeggenquote:
Dat doe je wel, maar gaat je niet lukken vriend.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dan is die geboren als homo maar door de maatschappij niet geaccepteerd, ik probeer geen mensen vast te lullen is gewoon algemene kennis
10 december voor het laatst...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:53 schreef Ranah het volgende:
ik vraag me al een paar dagen af of de lippen van billy weer opgevuld zijn, te horen aan haar praten en likken er achter langs
dat likken...viel me eerst niet zo op maar sinds het hier stond kan ik er niet meer omheen...steeds die tong van d'r...wat is dat toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:53 schreef Ranah het volgende:
ik vraag me al een paar dagen af of de lippen van billy weer opgevuld zijn, te horen aan haar praten en likken er achter langs
Dan gaat hij mee met het restafval..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Tengano het volgende:
Je zal zo'n ruud als schoonzoon krijgen
Zij is iemand die éérst doet en later pas na gaat denken. Ze legt de vinger wel ff op de zere plek, iedereen denkt n.l. dat Ruud het geld aan Bender gaat spenderen. Dus slim van Billy dat ze dit nu zegt tegen Ruud.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Soury het volgende:
Ruud krijgt geen stem van Billy omdat ze vreest dat Ruud zijn bonus opgaat aan een cd van Rowena![]()
Ze roept al weken van wel omdat hij haar weer in utopia heeft gehaald
Of Bil als schoondochter, oh wachtquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Tengano het volgende:
Je zal zo'n ruud als schoonzoon krijgen
Billy wil liever op Boyd stemmen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef snetje het volgende:
Jessie hoopt natuurlijk nu dat hij een extra stem van Billy gaat krijgen...
Da's ook meer terecht lijkt me..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef snetje het volgende:
Jessie hoopt natuurlijk nu dat hij een extra stem van Billy gaat krijgen...
dus niet op Boyd, nou dat is hypocriet van Bilquote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef DKUp het volgende:
Dus Bil gaat nu stemmen op Jessie, Ramona en Bas?
Niet Jessie, Bas, Boyd?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef DKUp het volgende:
Dus Bil gaat nu stemmen op Jessie, Ramona en Bas?
nou ik vind hem een engerdquote:
Hoezo hypocriet?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus niet op Boyd, nou dat is hypocriet van Bil
sorry hoor maar ik zou verwachten van Bil dat ze op boyd zou stemmenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet?
Niks hypocriet aan
Als je goed gekeken had , had je dat gezienquote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik zou verwachten van Bil dat ze op boyd zou stemmen, ipv op Jessie
dat mag hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik vind hem een engerd
ik kijk toch ookquote:Op donderdag 29 december 2016 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je goed gekeken had , had je dat gezien
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Prisha het volgende:
Billy vindt dat Ruud het verdient om Utopiaan van het jaar te worden
Boyd zit daar te kort volgens Billy,daarom krijgt hij geen stem van haar...quote:
ha eigenwijze bulletje...quote:
Die staat bij de caravan van Ruud, 5 seconden later ziet ze hem. Maar dat vertel je er niet bij.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Waaristie stierdan waaristiedan?
Sjahh.. dé Grote Vraag van 2017 denk ik
[ afbeelding ]
wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben ik weer welkom op de cos alsjeblieft
nee geen 15. Ook geen 10. Stuk jonger, zou eerder 5 gelovenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef Jian het volgende:
Ik dacht net ergens te lezen dat die hond 15 was, maar dat is geen hond van 15 hoor
Of 15 cmquote:Op donderdag 29 december 2016 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee geen 15. Ook geen 10. Stuk jonger, zou eerder 5 geloven
te kort, hij zit er niet te kortquote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Boyd zit daar te kort volgens Billy,daarom krijgt hij geen stem van haar...
Ja, als er 2 zijn die goed bij elkaar passen dan zijn het Ruud en Billy wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of Bil als schoondochter, oh wacht
ook nietquote:
Ben geen hondenmens maar hier smelt ik van. Boyd en Henkie💞quote:
zo lief hequote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben geen hondenmens maar hier smelt ik van. Boyd en Henkie💞
gina heb ik dat ook horen zeggen vandaagquote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
vik zei net dat ze er volgend jaar oud en nieuw niet meer is
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus morgen de UVHJ verkiezing toch
Die mag in maart gelukkig weg.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Echt wel.quote:
Ik vind het wel een afknapper. Zo op het eerste gezicht denk je dat hij een aardige kop met haar heeft. En dan laat hij je schrikken met de achterkant.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Gooddeal het volgende:
Rob is druk met zijn 25 haartjes in de plooi te krijgen.
omdat er dan geen utopia meer isquote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gina heb ik dat ook horen zeggen vandaag
Altijd dat achteraf geklaag van die lui daar.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Do klagen dat ze nog steeds in de crisis zitten,met kerst hebben ze voor meer dan 1000 euro aan eten besteld...
gewoon nieuwsgierig of ze toevallig over gina roddelen tuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom zit fik erbij? bij de fam van boyd
Ja, bah, ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een afknapper. Zo op het eerste gezicht denk je dat hij een aardige kop met haar heeft. En dan laat hij je schrikken met de achterkant.
Nou dat is pas goed nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Mee eens. Die twee passen het best bij elkaar. Beiden gek op zichzelf en volkomen gestoord in hun obsessie voor aandacht. Beiden ADHD. Beiden niet vies van viezigheid.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, als er 2 zijn die goed bij elkaar passen dan zijn het Ruud en Billy wel.
natuurlijk wel utopia gaat door tot 2036quote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat er dan geen utopia meer is![]()
Dat klinkt vrij drastisch...quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hij had zich beter kaal kunnen scherenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een afknapper. Zo op het eerste gezicht denk je dat hij een aardige kop met haar heeft. En dan laat hij je schrikken met de achterkant.
Als haar therapie klaar was kon ze wel weer naar de buitenwereld of zoiets.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde ik Do nu zeggen dat ze ..... Wel weg was dan was haar therapie ook klaar????
Ja, was beter geweest.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had zich beter kaal kunnen scheren
echt niet Gina blijft tot het einde van utopiaquote:Op donderdag 29 december 2016 14:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
natuurlijk wel utopia gaat door tot 2036
Denk het niet hoor. Die wil graag naar haar Markje...quote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt niet Gina blijft tot het einde van utopia
Gelukkig heeft ie geen comb over...quote:
Dat is de échte Boyd.Geweldige familie.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het een hele leuke familie, en ik vind Boyd ook een hele andere man zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nog erger.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie geen comb over...
En naar mamma en haar hondenkindjes...quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Die wil graag naar haar Markje...
die Mark loser moet ze gewoon dumpen, ik haat hemquote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Die wil graag naar haar Markje...
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is de échte Boyd.Geweldige familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel leuk zo. En tja...Boyd en Henkie
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
goed bezig tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Maar dan.. wie staat er weer ( alleen) te bakken.. Kloontje
[ afbeelding ]
Jou zeker...quote:Op donderdag 29 december 2016 14:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die Mark loser moet ze gewoon dumpen, ik haat hem![]()
![]()
Gina verdiend veel beter dan die kwal
uh ja vind ik wel, maar ik zat eerder te denken aan een leuke oudere miljonair voor Ginaquote:
ceesquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh ja vind ik wel, maar ik zat eerder te denken aan een leuke oudere miljonair voor Gina
nee, veels te serieus voor Gina, haar ideale man komt nog welquote:
Zijn familiequote:Op donderdag 29 december 2016 14:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wie zijn die mensen die voor boyd zijn gekomen?, zijn stieffamilie
Scheer het dan allemaal even kort.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, bah, ik heb precies hetzelfde.
En Pa Boyd vulde aan: "Dat is gewoon prostitutie"..quote:Op donderdag 29 december 2016 14:18 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd zegt dat mensen voor een muntje een knuffel van hem willen. gaat hij niet meer doen. Hij zou haast aangifte doen van misbruik.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:18 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd zegt dat mensen voor een muntje een knuffel van hem willen. gaat hij niet meer doen. Hij zou haast aangifte doen van misbruik.
Ja,quote:Op donderdag 29 december 2016 14:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En Pa Boyd vulde aan: "Dat is gewoon prostitutie"..
Te gekke familie, met humor.
PLEEGouders.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wie zijn die mensen die voor boyd zijn gekomen?, zijn stieffamilie
We zijn hier niet voor Gina, jaquote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
omkopen met friet goed zo Gina, zorg maar dat ze op je stemmen
nee die zien er ook goor uit, die zou ik ook niet lustenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef Prisha het volgende:
Boyd vond de vegan pannenkoeken van Bas niet lekker
Dat mocht toch niet meer, weggeven van de spulletjes.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:19 schreef mootie het volgende:
Zusje heeft net een Billyjeans gekregen, ze is dolgelukkig.
Alles wat vegan is smaakt niet..quote:Op donderdag 29 december 2016 14:22 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vond de vegan pannenkoeken van Bas niet lekker.
Maakt niets uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Met boter en melkvervangers. Klinkt al goor.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef Prisha het volgende:
Boyd vond de vegan pannenkoeken van Bas niet lekker
oreo koekjes zijn wel lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Alles wat vegan is smaakt niet..
Zijn hele leuke, nette mensen, en Boyd is ook heel anders nu.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Lullen is lullen, maar die pleegouders zijn wel ok. Dat 'zusje' ziet er ook niet verkeerd uit.
Volgens mij zei hij dat ook eerlijk tegen Bas.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:22 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vond de vegan pannenkoeken van Bas niet lekker.
Onzin, kwestie van goede kruiden gebruiken.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Alles wat vegan is smaakt niet..
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
omkopen met friet goed zo Gina, zorg maar dat ze op je stemmen
The voice bedoel je?quote:
robuuste koeken ook niet dan..ook veganquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dan hoef ik die ook niet meer..
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, we, de VIBC (Vereniging van Intelligente en Beschaafde Cossers)
denk je het is de echte moeder/vader van dat meisje??quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb nooit melk en boter vervangers gegeten, dus ik heb geen idee hoe dat smaakt.
[..]
Mensen zijn zich gewoon niet bewust van het "koninklijk meervoud"quote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, Jian is nooit alleen...
[..]
Weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.Het is een lieve nette familie.Klaar.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je het is de echte moeder/vader van dat meisje??
Hoiquote:
Waar is je humorquote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
friet of patat, dat is hetzelfde
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.Het is een lieve nette familie.Klaar.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maakt niets uit.Is het bezoek voor Boyd er nog? Heb ff geen stream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob ruilen voor Henkiequote:
ja en jeden dag patatquote:Op donderdag 29 december 2016 14:27 schreef markvanrinsum het volgende:
af en toe cola of sinas tuurlijk ramona
sssst, kop dicht kloon!quote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
![]()
, zo intelligent dat je misselijke opmerkingen naar mij kunt maken
hoezo Patat is het zoals baby-gina het zegtquote:
Geruild voor een tattoo zus een broek bil wilde daargelaten een tattoo voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:19 schreef mootie het volgende:
Zusje heeft net een Billyjeans gekregen, ze is dolgelukkig.
Ohhw shit..quote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen zijn zich gewoon niet bewust van het "koninklijk meervoud"
van Boydquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
van wie is die hond eigenlijk, er mochten toch geen honden op het terrein![]()
Brave kloon!quote:Op donderdag 29 december 2016 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke ik hou mijn mond al dicht
Wel een excuus van lik me vestje.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef Prisha het volgende:
drama-Billy over de stemmen....ha...Billy zegt dat als Ruud UVHJ wordt en die bonus krijgt, dan gaat alles naar de videoclip van Rowena en daar staat ze niet achter
Deze is gelukkig weer rap vertrokkenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
van wie is die hond eigenlijk, er mochten toch geen honden op het terrein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |