ik vind het engquote:Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach ja,ze doet zijn was,tapt biertjes voor hem,dat is toch wel aardig?
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....quote:
Ook dat. Heb ik al vaker over gehad. Dat schijnt wel een soort trend te zijn vandaag de dag, vooral bij de meiden.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tuurlijk is dat ook een keuze, nieuwsgierig, of wat dan ook, er later achter gekomen, je weet het niet
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche, ik ken dat, verschrikkelijke hoogtevrees, alsof het jou wilt hebbenquote:
De drie zettenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo haalt Bil de mannetjes binnen, zorgen, en daarna zeiken
Ik heb nog geen duidelijk beeld van hem. Hij komt mij in ieder geval socialer over dan de dan wannabe grootgeldverdieners. Ik kijk het nog aan. Geen idee waar deze man naartoe wil. Veel te weinig van gezien en zijn missie is niet duidelijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....
Weet het ook niet, maar ik nijg meer naar iemand met een dubbele agenda dan dat hij oprecht is en dat het echt zo is wat hij zegt dat hij komt doen daar...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen duidelijk beeld van hem. Hij komt mij in ieder geval socialer de dan wannabe grootgeldverdieners. Ik kijk het nog aan. Geen idee waar deze man naartoe wil. Veel te weinig van gezien en zijn missie is niet duidelijk.
heel veel armlastige mensen die daar op stemden, vanwege vluchtelingen en angst voor hun eigen portemonnee, nou ik kan je zeggen, VVD raakt je juist in je portemonnee, en ze blijven het maar niet snappen, succes ermeequote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening hoe Rob daar in staat, want het VVD sociaal vind ik nou niet echt sociaal. Ja voor hun eigen soort....
De tijd van gezellig zijn is over..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze gaan de kerstversiering opruimen...
Precies!quote:Op donderdag 29 december 2016 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel veel armlastige mensen die daar op stemden, vanwege vluchtelingen en angst voor hun eigen portemonnee, nou ik kan je zeggen, VVD raakt je juist in je portemonnee, en ze blijven het maar niet snappen, succes ermee
Hij lijkt zo ook een beetje op die engerd uit Q&Qquote:
Nu al? ik begrijp dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze gaan de kerstversiering opruimen...
zo kan je het ook zien, heel letterlijk geïnterpreteerdquote:Op donderdag 29 december 2016 13:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche, ik ken dat, verschrikkelijke hoogtevrees, alsof het jou wilt hebben
Zoh,dat is lang geleden...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij lijkt zo ook een beetje op die engerd uit Q&Q
qua uitstraling dan he
alles in de gaten houden; niet te vertrouwen zijn
niet te peilen zijn,
maar iemand die je voordurend een onbehagelijk gevoel geeft terwijl hij wel vriendelijk doet
Ja, ik heb die verhalen van mijn opa gehoordquote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zoh,dat is lang geleden...
in andere woorden de enige waar je tegen vecht is jezelfquote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo kan je het ook zien, heel letterlijk geïnterpreteerdNietzsche bedoelde het anders maar het uiteindelijk gevoel zou best hetzelfde kunnen zijn
De gehele quote is: "Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you ."
Daarom.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar ik nijg meer naar iemand met een dubbele agenda dan dat hij oprecht is en dat het echt zo is wat hij zegt dat hij komt doen daar...
Niet naar Bender?...quote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef Prisha het volgende:
drama-Billy over de stemmen....ha...Billy zegt dat als Ruud UVHJ wordt en die bonus krijgt, dan gaat alles naar de videoclip van Rowena en daar staat ze niet achter
Billy heeft het over een bonus. Ik vraag me af of er onderscheid is tussen de "prijs" en een extra "bonus"?quote:
tuurlijk niet, een nieuwe videoclip van een oud wijf met nepharen, yippiequote:
Billy: Dat doe ik liever zellufquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef snetje het volgende:
Billy: Hij doet niet meer aardig tegen me ..praat niet meer met me .. ik laat me niet meer chanteren...
Hier ook pas alles weg na Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw je boom opruimen
Henkie is zo liefquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet wie Henkie is maar bij voorbaat Team Henkie
verandert ze zo hoor, mss ff in bad? vindt Row niet ergquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wordt ze toch nog verstandig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |