Dit idd....quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef ChilllayD het volgende:
Sowieso amper nog kortingsbonnetjes bij de reclamefolders of in de krant. Dat was jaren geleden heeeeeeeel anders. In de app komt ook amper nog iets naar voren.
Toch stiekem een reden dat ik er nu bijna niet meer kom
Zie nog steeds alleen de veggie menu.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:45 schreef MutedFaith het volgende:
Mac heeft nu 3 bonnen in de app:
- Medium warme drank voor 1,50
- 2 chicken big macs voor 6,00
- 2 QP voor 6,00.
Hier ipv de QP heb ik de happy meal voor 3.25quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:28 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Zie nog steeds alleen de veggie menu.
Elk persoon krijgt eigen bonnen. Dat verschilt dus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:28 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Zie nog steeds alleen de veggie menu.
Alles wat lekker is stoppen ze mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:34 schreef junkiesietze het volgende:
die bagel burger is ook al weg? die was wel nice
zondequote:Op donderdag 11 mei 2017 14:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alles wat lekker is stoppen ze mee.
Wow 60 cent korting per BMquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Eerst waren 2 big macs (coupon) 4,50 of 4,75. Nu 6 euro...
Ligt er ook aan wat je allemaal 'geliked' hebt in die app qua producten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Elk persoon krijgt eigen bonnen. Dat verschilt dus.
Jaa, maar nu ook duurder. 2 x voordeelmenu was 6,80-7,80. Nu veel meer. Snap dat eigenlijk niet.. er gaan toch juist minder mensen naar de Mc?quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef ChilllayD het volgende:
Sowieso amper nog kortingsbonnetjes bij de reclamefolders of in de krant. Dat was jaren geleden heeeeeeeel anders. In de app komt ook amper nog iets naar voren.
Toch stiekem een reden dat ik er nu bijna niet meer kom
Rotterdam overal 1,20 geworden voor een hamburger. Dacht landelijke prijs, maar was gewoon 1 euro toen ik bij een mac kwam in de omgeving Utrecht.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:54 schreef roos94 het volgende:
Bij de Mcdonalds Alexandrium kost een hamburger nu 1.20 en bij Mc Beurs een mcmuffin 2.10
Ook hiero zijn de burgers gewoon 1,20. Is landelijk. Daarom worden ze ook geen euroknallers meer genoemd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:59 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Rotterdam overal 1,20 geworden voor een hamburger. Dacht landelijke prijs, maar was gewoon 1 euro toen ik bij een mac kwam in de omgeving Utrecht.
Nee joh, Mac heeft elk jaar (veel) meer omzetquote:Op donderdag 18 mei 2017 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jaa, maar nu ook duurder. 2 x voordeelmenu was 6,80-7,80. Nu veel meer. Snap dat eigenlijk niet.. er gaan toch juist minder mensen naar de Mc?
Zei ik ook al tegen de eigenaar ( Franchisenemer) van al die toko's. Hij: "Ja maar het loopt als een trein = ¤¤¤¤¤¤¤ .Dus mensen willen het."quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:13 schreef VelitoX het volgende:
Maestro Smokey BBQ, lekker origineel weer...![]()
Ben die Maestro met al zn varianten spuugzat.
Maestrogodquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:13 schreef VelitoX het volgende:
Maestro Smokey BBQ, lekker origineel weer...![]()
Ben die Maestro met al zn varianten spuugzat.
Een van mijn vrienden neemt altijd een Maestro en gaat dan ook vaak voor een andere variant als die er is, ken er nog wel meer hoor die dat doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen de eigenaar ( Franchisenemer) van al die toko's. Hij: "Ja maar het loopt als een trein = ¤¤¤¤¤¤¤ .Dus mensen willen het."
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Krijg op m'n app 20 mcnuggets voor ¤6 terwijl dat voorheen ¤5 was___!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |