Geeft niet hoor, zo te zien ben je een echte fokker want je hebt er thuis gelijk over gepost.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:17 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Lekker mietig omgedraaid en gegaan. Geen zin in gemauw en bijbetalen 😩
Wil meer zeggen dat als ze er zo bovenop zitten bij de Mac het zeuren om codes hier ook weinig nut meer heeft.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, zo te zien ben je een echte fokker want je hebt er thuis gelijk over gepost.
Het is zelfscanner vs. McDonalds en ik schat haar wel in als een zwaargewicht dus dat gaat goed komen.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:45 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Wil meer zeggen dat als ze er zo bovenop zitten bij de Mac het zeuren om codes hier ook weinig nut meer heeft.
Het kan... Nu ze toch weer zo bezig zijn met het McMomentje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarschijnlijk nooit
maar ik willem
bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ze toch weer zo bezig zijn met het McMomentje.
Als dit waar is kunnen ze je niks maken.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:06 schreef martinnutjuh het volgende:
Net een oude coupon gebruikt uit de caroussel, daar werd direct een manager bijgehaald 😑😑
Is dat zo ja? Kunnen ze niet stellen: je weet dat het niet mag, je gebruikt hem toch, dus fraude? Of het jezelf onrechtmatig toe eigenen van iets waar een ander recht op heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als dit waar is kunnen ze je niks maken.
Het is immers hun fout. En je hebt betaald.
Prima toevoeging aan de burgers.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:35 schreef wc-bril het volgende:
McDonalds NL is weer lekker karig...
Snap trouwens niet dat McDonalds zo ontzettend hard adverteert met die Royal versies overal? Iedere regelmatige Mc bezoeker heeft echt wel door dat er een karig blaadje sla en een tomaatje bij gedaan wordt, that's it. Kan me niet voorstellen dat mensen daarvoor speciaal naar de Mc gaan i.t.t. bijvoorbeeld een Maestro burger.
Jalepenos zijn baas.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:31 schreef Nighthawk88 het volgende:
Die jalapeņos mogen ze erin houden. En overal aan toe kunnen voegen. Zou ook prima kunnen op een chili-chicken... Of een cheeseburger. Of een Big Mac...
Vandaag gevraagd maar helaas geen optie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:31 schreef Nighthawk88 het volgende:
Die jalapeņos mogen ze erin houden. En overal aan toe kunnen voegen. Zou ook prima kunnen op een chili-chicken... Of een cheeseburger. Of een Big Mac...
Nee, doe het nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:21 schreef Rijst het volgende:
Macdonalds in HK![]()
Fish Burger 11HKD
9 mcnuggets 10 HKD
2 hamburgers 10HKD
Vandaag verloopt officieel alles wat er nu in staat, dus hopelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:29 schreef ChilllayD het volgende:
Ik wil nu wel weer eens wat andere kortingen in de app zien!
*Badum tsssjj*quote:Op zondag 29 januari 2017 12:53 schreef Halveprijs het volgende:
Ik denk dat Trump het succes van een bedrijf als mac-Donalds wel kan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |