Bas muijs deed het toch niet zo slecht? hij heeft tenminsten een mening, regelmatig zitten er darters aan tafel die alleen maar zeggen, ja klopt marcel, klopt verschrikkelijke leg, klopt ontzettend goede leg, allemaal zonder eigen mening(mvg alert),quote:Op donderdag 29 december 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn wij dan weer volledig met elkaar eens
Een mening die nergens op gebaseerd is behalve wat chauvinistisch geleuter en geforceerd enthousiasme, dat schiet voor mij ook niet zoveel opquote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Bas muijs deed het toch niet zo slecht? hij heeft tenminsten een mening, regelmatig zitten er darters aan tafel die alleen maar zeggen, ja klopt marcel, verschrikkelijke leg, ontzettend goede leg, allemaal zonder eigen mening(mvg alert),
Dat doet Bas ook, alleen omdat Bas graag praat verpakt hij zijn mening in een verder nutteloze tekst.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Bas muijs deed het toch niet zo slecht? hij heeft tenminsten een mening, regelmatig zitten er darters aan tafel die alleen maar zeggen, ja klopt marcel, verschrikkelijke leg, ontzettend goede leg, allemaal zonder eigen mening(mvg alert),
We're live now Wayne. GENOT.quote:
Bas doet ook niet alsof hij er veel van af qeet. Niets mis mee.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doet Bas ook, alleen omdat Bas graag praat verpakt hij zijn mening in een verder nutteloze tekst.
Daar word hij voor betaald, rtl wil chauvinischme en enthousiasme, dat is goed voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een mening die nergens op gebaseerd is behalve wat chauvinistisch geleuter en geforceerd enthousiasme, dat schiet voor mij ook niet zoveel op
Klopt, das best kut soms maar jaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kutte aan Unibet vind ik dat je niet makkelijk fullscreen kunt kijken
In tegenstelling tot sommige fokkers hier die er nog minder van weten.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bas doet ook niet alsof hij er veel van af qeet. Niets mis mee.
Hollandse aids gelul. Bas Muijsquote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een mening die nergens op gebaseerd is behalve wat chauvinistisch geleuter en geforceerd enthousiasme, dat schiet voor mij ook niet zoveel op
Maakt dat hem een goede analist?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar word hij voor betaald, rtl wil chauvinischme en enthousiasme, dat is goed voor de kijkcijfers.
Vooruitquote:Op donderdag 29 december 2016 14:04 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit wel een bingo, over het niveau in diverse rondes
Ik ben geen fan van zijn worp maar hij was waanzinnig goed Stijntjequote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet liegen. Ik ben blij dat hij eruit ligt.
Nou ok dan.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:04 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit wel een bingo, over het niveau in diverse rondes
Graag melden wanneer gereed.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog effe tosti maken, ouwe reus
Jij dart helemaal niet. Liegbeest.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Hey uit die winkel heb ik laatst nog mijn nieuwe flights gekocht.
Daar heb ik ook al eens wat flights besteld via internet, aardig aanbod.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Hey uit die winkel heb ik laatst nog mijn nieuwe flights gekocht.
Jawel. Echt wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij dart helemaal niet. Liegbeest.
Welke winkel is dat?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al eens wat flights besteld via internet, aardig aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |