Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
KOMEND UUR OP RTL7 DARTSRADIO DE PLAYLIST VAN DJERMAIN ZE MASJIENKUN WATTEMENA !11111 KNALLEN POMPEN !111111 einzzZZZZZZ!1
Dat verhaal sloeg nergens op.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef icloud het volgende:
Hey, ik heb jullie hulp nodig.
Een van de spelers van dit wk heeft zijn nickname vernoemt naar een theoretische superorkaan, groter en angstaanjagender dan een hurricane, frank had daar een intressant verhaal over.
Weten jullie nog wie dat was?
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer: http://www.metronieuws.nl(...)aymond-van-barneveld
Zoran "The Hypercane" Lerchbacher.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef icloud het volgende:
Hey, ik heb jullie hulp nodig.
Een van de spelers van dit wk heeft zijn nickname vernoemt naar een theoretische superorkaan, groter en angstaanjagender dan een hurricane, frank had daar een intressant verhaal over.
Weten jullie nog wie dat was?
Dit sloeg alles.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals alle verhalen van Frank nergens op slaan.
Hij bracht het alsof het zou kunnen voorkomen..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:36 schreef icloud het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hypercane
Zover zat frank er niet naast.
.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bracht het alsof het zou kunnen voorkomen..
15 graden opwarming? Misschien over 1000 jaar als we nog meer co2 en ch4 in de lucht pompen komende eeuwen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef icloud het volgende:
[..]
.
Ja klopt maar hij zegt er wel theoretisch bij,
Sterker nog wetenschapper houden er rekening mee dat het slechts een kwestie van tijd is voor dat het echt plaats vind.
Ik vrees het ergste.quote:
twitter:danielvbokhoven twitterde op donderdag 29-12-2016 om 13:12:37Vandaag helaas geen WK Darts voor mij, maar wel onderweg naar de enige echte @NKVoetbalquiz in #Rotterdam met o.a. @KoertWesterman. #zinin reageer retweet
Daarom Unibet ouwe reusquote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
Met een beetje pech doet Maijer dus zowel middag als avond![]()
Het kutte aan Unibet vind ik dat je niet makkelijk fullscreen kunt kijkenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom Unibet ouwe reus
Ik zou niet weten wie anders zou moeten presenteren.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
Met een beetje pech doet Maijer dus zowel middag als avond![]()
Voor mijn part zetten ze Stijn daar neerquote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie anders zou moeten presenteren.
Geneequote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Barbara Barend.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |