Ow? Ik mis kennelijk iets? Waar gaat het ongeveer over?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man, bazenserie met Anthony Hopkins en Ed Harris.
Deze moest ik horen. Ik had zelfs nog een droom dat ik te laat wakker was geworden. Door die droom schrok ik wakker, ik dacht "haha, het is me toch gelukt!" dus ik plug snel mijn oortjes in mijn telefoon en begin te luisteren, na een kwartier kom ik erachter dat het nog half 3 's nachts is en ik pas anderhalf uur heb geslapen. Wat een onwijze ebola was dat.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom alleen op dat soort momenten dan
Ik vind dit wel een sterke anekdote.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze moest ik horen. Ik had zelfs nog een droom dat ik te laat wakker was geworden. Door die droom schrok ik wakker, ik dacht "haha, het is me toch gelukt!" dus ik plug snel mijn oortjes in mijn telefoon en begin te luisteren, na een kwartier kom ik erachter dat het nog half 3 's nachts is en ik pas anderhalf uur heb geslapen. Wat een onwijze ebola was dat.
tldrquote:Op donderdag 29 december 2016 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze moest ik horen. Ik had zelfs nog een droom dat ik te laat wakker was geworden. Door die droom schrok ik wakker, ik dacht "haha, het is me toch gelukt!" dus ik plug snel mijn oortjes in mijn telefoon en begin te luisteren, na een kwartier kom ik erachter dat het nog half 3 's nachts is en ik pas anderhalf uur heb geslapen. Wat een onwijze ebola was dat.
Eigenlijk vroeg ik me af waarom je alleen op dat soort momenten twijfelt aan je geestelijke gesteldheid. Maar toch vind ik het ERG leuk om je passie voor het betreffende liedje te lezen!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het geweldige, blijkt nu, Uncle Albert/Admiral Halsey van McCartney ontdekt. Daar doe je het allemaal voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb af en toe naar die uurlijstjes gekeken, daar komt toch een hoop goeds voorbij! Gelukkig heb ik dit jaar tot aan kerst nog wel wat kunnen luisteren en onder andere de Bullhole Surfers ontdekt
Ken je de film uit de jaren 70 niet?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow? Ik mis kennelijk iets? Waar gaat het ongeveer over?
Groetjes!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat vandaag eens verstandig doen en op tijd naar bed.
Kan ik een keer in de ochtend wat nummers meepakken.
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Ik ook.quote:
Nee ken ik nietquote:Op donderdag 29 december 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ken je de film uit de jaren 70 niet?
Een wildwestern-themapark vol met robots.
That's all you need to know.
en kijk de trailer
Latersquote:
Dit lijkt me een feitelijke onjuistheid.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:17 schreef Mani89 het volgende:
Prostaatmuziek. Rellende_Rotscholier is blijkbaar fan.
Je was wel erg enthousiast over Phil Colons vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me een feitelijke onjuistheid.
Schaatsen is geen sport.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Ik lees trouwens op Teletekst dat er een NK schaatsen is momenteel. Die titels delen ze ook bij de bekers gluhwein uit...
Schaatsen is zo vreselijk saai.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Ik lees trouwens op Teletekst dat er een NK schaatsen is momenteel. Die titels delen ze ook bij de bekers gluhwein uit...
truste manquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sowieso, 5-6 is een goed uurtje...
* OscarMopperkont zet wekker op 5 uur...
Sow, een beker gluhwein. Dat moet jaren geleden zijn maar wat is dat heerlijk zegquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Volgens mij ben je weer aan het dromen. Kan je niet even wakker schrikken?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je was wel erg enthousiast over Phil Colons vandaag.
Daarom gewoon je eigen muziek aanzetten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Wat een zaaduur als ik het zo eens bekijk.
Wat een dag morgen, wat een dagquote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben sowieso om 7 uur wakker vanochtend. Tunnel Of Love genot. En het uur daarna Champagne Supernova.
Darten ook nietquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |