Is dit niet Serious Request dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:07 schreef Szura het volgende:
Waarom zegt die vrouw steeds 'aangevraagd'?
Lekker man, wat ga je eten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:07 schreef Tagliano het volgende:
Een mooi moment om even iets te eten te pakken
Nee, dat heeft niks te maken met de komst van De Slob
0909-1336!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit niet Serious Request dan?
Waar is Tijn eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit niet Serious Request dan?
Als je zoiets durft te beweren moet je ook met bewijs komen.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:09 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets slechts gezien als een filmpje van een live-optreden van BEP![]()
.
#viesluguberquote:
Fergie doet nog wel aparte dingen op het podium.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:09 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets slechts gezien als een filmpje van een live-optreden van BEP![]()
.
Geintje pik.quote:
Hoe komt een broekie als jij bij Radiohead terecht? Moet jij niet naar Justin Bieber etc luisteren?quote:
Zometeen Marissa, ouwe boktor. Dan kom jij weer aan je trekkenquote:
Door de serie Westworld.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe komt een broekie als jij bij Radiohead terecht? Moet jij niet naar Justin Bieber etc luisteren?
Soms?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vanochtend serieus om half 6 de wekker gezet om een liedje te kunnen luisteren. Soms twijfel ik wel eens aan mijn geestelijke gezondheid.
Marisaquote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zometeen Marissa, ouwe boktor. Dan kom jij weer aan je trekken
Heb dat met oud en nieuw eens gehad, toen hoorde ik Wonderwall volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vanochtend serieus om half 6 de wekker gezet om een liedje te kunnen luisteren. Soms twijfel ik wel eens aan mijn geestelijke gezondheid.
Zeker.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eerder op de avond naar de snob 2000 geluisterd?
Waarom alleen op dat soort momenten danquote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Westworldquote:
En het waren niet de BSB?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Moet jij nodig zeggen, gebrekkig zilveruitje.quote:
Dat ken ik dan weer nietquote:
Ik heb af en toe naar die uurlijstjes gekeken, daar komt toch een hoop goeds voorbij! Gelukkig heb ik dit jaar tot aan kerst nog wel wat kunnen luisteren en onder andere de Bullhole Surfers ontdektquote:
Rustaaaaaaaaaaaaaghquote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, gebrekkig zilveruitje.
Nee man, bazenserie met Anthony Hopkins en Ed Harris.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet![]()
![]()
Zeker zo een jongerenserie neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |