Ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat gaat ons beide wel lukken.
dus jij had gewoon meer dan frits?
Is die dood of staat die knaker niet in de lijst?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer verzacht wel een beetje de pijn van het gemis van Eros Ramazzotti.
Is het een kerel?quote:
Ik ben voor een team "Meer Eros in de lijst"quote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer verzacht wel een beetje de pijn van het gemis van Eros Ramazzotti.
Hopelijk als laatste plaat, dan kan ik vijf minuten eerder mijn nest in.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha we krijgen dit uur nog Nickelback.
Klopt.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk als laatste plaat, dan kan ik vijf minuten eerder mijn nest in.
Wat jong?quote:
Genot.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben voor een team "Meer Eros in de lijst"
Nog altijd beter dan I Gotta Feeling.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha we krijgen dit uur nog Nickelback.
ook grappig... traditioneel donder ik uit de top 500 in het begin van het jaar en gedurende de top 2000 kom ik er weer inquote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's behoorlijk, de 3000 verwacht ik ook gemakkelijk aan te tikken. Ik heb het gezien, het zijn er 14703 in 1 maand. Frits had er trouwens ook gewoon 12429
En daarvoor Anouk dus je kan zelfs 10 minuten eerder gaan.quote:
Jij zit weer eens te wachten op Phil Collins?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En daarvoor Anouk dus je kan zelfs 10 minuten eerder gaan.
Hij stond er best vaak in, maar dit jaar hebben zijn fans het massaal laten afweten om de een of andere mysterieuze reden.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben voor een team "Meer Eros in de lijst"
Ik krijg t idee dat jij met je tampeloerus zit te tikken door ritmisch op t toetsenbord te slaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan die blondine sidekick niet presenteren?
Daar zit ik met dit account ook niet ver mee vanaf zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook grappig... traditioneel donder ik uit de top 500 in het begin van het jaar en gedurende de top 2000 kom ik er weer in
het gekke is dat ik zelf het gevoel heb ik dat ik op veel minder dingen reageer en soms ook ff ga liggen of iets anders doenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik had in de eerste 2 weken ook gewoon gepost en tijdens SR had ik ook al vakantie dus daar had ik ook gewoon de meeste posts
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit weer eens te wachten op Phil Collins?
Je hebt geluk.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk als laatste plaat, dan kan ik vijf minuten eerder mijn nest in.
Die is te klein daarvoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik krijg t idee dat jij met je tampeloerus zit te tikken door ritmisch op t toetsenbord te slaan.
Ik heb Adesso Tu gestemd. Vooral de live versie isquote:Op donderdag 29 december 2016 00:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij stond er best vaak in, maar dit jaar hebben zijn fans het massaal laten afweten om de een of andere mysterieuze reden.
Ik stem al een jaar of 10 trouw op Un Emozione Per Sempre.
En jij weet dat hoe?quote:
even gescrolld, na Queen kan deze jongen zijn bed in.quote:
Nog maar 21.690 posts voor plekje 500.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar zit ik met dit account ook niet ver mee vanaf zie ik.
Huh wat? Ik heb even kortsluiting in mijn hoofd wat is deze!?quote:
jep, iets aan zijn vrouw uit te leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |