Nouja eigenlijk niet want ik heb echt allergie voor mensen die zo praten. Je hoort het bijna niet maar toch net wel. Net alsof je een plakbek hebt zegmaar. Geen idee of jullie het ook hoorden net.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier mag ze anders best doorheen praten.
Zodra ik erop ga letten kan ik het vast niet meer onthorenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk niet want ik heb echt allergie voor mensen die zo praten. Je hoort het bijna niet maar toch net wel. Net alsof je een plakbek hebt zegmaar. Geen idee of jullie het ook hoorden net.
we gaan luisteren nuquote:Op donderdag 29 december 2016 00:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk niet want ik heb echt allergie voor mensen die zo praten. Je hoort het bijna niet maar toch net wel. Net alsof je een plakbek hebt zegmaar. Geen idee of jullie het ook hoorden net.
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Dit is weer zo'n liedje waar het zwakkere geslacht op heeft gestempt.
Ik heb te vroeg gejuicht. Het is net als dat Kensington lied Sorry. Dat begon ook wel redelijk, totdat de drums komen.quote:
Ja da's behoorlijk, de 3000 verwacht ik ook gemakkelijk aan te tikken. Ik heb het gezien, het zijn er 14703 in 1 maand. Frits had er trouwens ook gewoon 12429quote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens zitten jij en ik voor de maand december beide boven de 2000 in MUZ
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zodra ik erop ga letten kan ik het vast niet meer onthoren
Mijn koptelefoon geeft nogal wat details door. En het was net te horen hier. Dus ik kan me voorstellen dat als je op een goedkoop setje speakers luistert dat het minder opvalt.quote:
Hij zegt niet vrouwen of mannen. Gewoon de geestelijk zwakkere onder onsquote:
dank voor de verhelderingquote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zegt niet vrouwen of mannen. Gewoon de geestelijk zwakkere onder ons
Klopt. Nu nog een BN-er die hetzelfde durft te zeggen over Kensingtonquote:
ja dat gaat ons beide wel lukken.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's behoorlijk, de 3000 verwacht ik ook gemakkelijk aan te tikken. Ik heb het gezien, het zijn er 14703 in 1 maand. Frits had er trouwens ook gewoon 12429
Nouja bij deze muziek krijg ik ook zin in een lauwwarm bad en wat scheermesjes. Of een föhn.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef peaceman het volgende:
eindelijk die zelfmoordmuziek van net is voorbij
Vervangen door mobieltjes want roken mag niet meer, maar als een zombie naar je mobiel staren welquote:
DIe stem van die kerelquote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog een BN-er die hetzelfde durft te zeggen over Kensington
Rokers.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vervangen door mobieltjes want roken mag niet meer, maar als een zombie naar je mobiel staren wel
Overleden?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer verzacht wel een beetje de pijn van het gemis van Eros Ramazzotti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |