leuk stukkiequote:Op woensdag 28 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een bloggetje van wat de sidekicks doen
http://www.wendyhendrikse.com/archieven/10987

Ja,quote:Op woensdag 28 december 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Moesten jullie ook huilen toen jullie hoorde dat ze dood was?

Ik heb nog nooit gehuild om de dood van iemand die ik niet persoonlijk kende.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:

Gelukkig ben jij nog onder ons!quote:

Ja toen stonden er wel meer foutjes hoog, zoals My Heart Will Go On. Die haalde nu de beste 1000 niet eens meende ik te zienquote:

nu komt het wel heel dichtbijquote:

Leuk! Valt me mee dat ze tussen al dat regelen en in de gaten houden nog redelijk relaxed mee kunnen blèren.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een bloggetje van wat de sidekicks doen
http://www.wendyhendrikse.com/archieven/10987

Ik moest laatst nog huilen toen ik hoorde dat Eurokok Martin was overleden.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehuild om de dood van iemand die ik niet persoonlijk kende.

Hoeveel zakken chips heb je erom opgegeten?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog huilen toen ik hoorde dat Eurokok Martin was overleden.

Waaaaat??? Nu gaan bij mij ook de traantjes lopen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog huilen toen ik hoorde dat Eurokok Martin was overleden.

Nee, meestal bij het vorige liedje. En dan ben ik vroeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Zodra de lijst bekend is, begin jij met animated gifs op internet zoeken gok ik

Niet meteen want ik zat zelf op dat moment ook in een taxi die te snel reed.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |