We zullen het Cristo Reyes even vragen.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer goed argument, waarde. Als je denkt dat je met gemiddeldes geen wedstrijd wint, ben je fantastisch dom.
Je kunt ook sowieso voor de 19 gaan zodat je op de bull kunt eindigen. De 3 raken is dan net zoiets als de single bull missen dus daar zie ik het verschil niet zo inquote:Op woensdag 28 december 2016 21:35 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Als je op 81 staat om de leg te kunnen winnen, dan moet je gewoon op de bull gaan, zodat je 31 of 56 over hebt. Dan is het één single en heb je sowieso kans op een dubbel.
Dus wat Benito deed was stom.
Gooit net zo goed als Wright netquote:Op woensdag 28 december 2016 21:36 schreef franklop het volgende:
Van de Pas gooit ook niet heel slecht natuurlijk
T19 brengt je op 24. Gelijk een dubbel, anders wijk je uit naar T12. Bij 12 heb je bull.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:35 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Als je op 81 staat om de leg te kunnen winnen, dan moet je gewoon op de bull gaan, zodat je 31 of 56 over hebt. Dan is het één single en heb je sowieso kans op een dubbel.
Dus wat Benito deed was stom.
Kijk er nu effe rond, maar er huppelen hete hertjesquote:Op woensdag 28 december 2016 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet uit te roeien dat kamp-onkruid
quote:
Maar de kans op bull of bulls-eye is groter dan de triple 19 mijn inziens. En het is natuurlijk moeilijker om met bulls-eye te eindigen dan via een andere dubbelquote:Op woensdag 28 december 2016 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt ook sowieso voor de 19 gaan zodat je op de bull kunt eindigen. De 3 raken is dan net zoiets als de single bull missen dus daar zie ik het verschil niet zo in
Het belang van een gemiddelde is juist dat je jezelf een shitload kansen creëert. Reyes heeft dat gedaan, speelde tegen Van Gerwen en dan moet je iedere kans grijpen die je krijgt, dus pakte hij die voor 3-3 niet. Boeiend.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
We zullen het Cristo Reyes even vragen.
Single 19 mag ook natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 21:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar de kans op bull of bulls-eye is groter dan de triple 19 mijn inziens. En het is natuurlijk moeilijker om met bulls-eye te eindigen dan via een andere dubbel.
Zullen zien.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:39 schreef PSVCL het volgende:
commentator komt bijna klaar
anderson > gerwen
Niet met dartenquote:Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef Nober het volgende:
Van de Pas gaat nog wel een keer het WK winnen.
Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt. Het is alleen jammer dat hij het net op de beslissende momenten laat afweten. Deze set ook weer met die afzwaaiers in de laatste leg.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zie je vrijwel iedere speler doen, ook op dit niveau. Dat Anderson dat niet doet onderscheidt hem van de mensen op plek, pak hem beet, zes en lager op de OoM
Nou vooruit, die geef ik jequote:Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt. Het is alleen jammer dat hij het net op de beslissende momenten laat afweten. Deze set ook weer met die afzwaaiers in de laatste leg.
Benito zou de kaas stelen.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
Konden die gasten van die smeerkaas geen echte darter betalen?
Taylor in zijn beste dagen was hier kansloos afgegaanquote:Op woensdag 28 december 2016 21:40 schreef F.M.D. het volgende:
zo goed in beslissende legs. daar wordt je wereldkampioen mee.
Als je 1 gooit kan je voor tops tops gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrijwel iedereen gaat bij 81 voor T19. Als je kiest voor bull en per ongeluk 1 gooit dan ben je verder van huis dan als je 19 gooit
Nee, het zegt echt niets en het is heel erg afhankelijk van de tegenstander. Hoe beter de tegenstander, hoe hoger je gemiddelde waarschijnlijk is, omdat je tegenstander eerder uitgooit.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het belang van een gemiddelde is juist dat je jezelf een shitload kansen creëert. Reyes heeft dat gedaan, speelde tegen Van Gerwen en dan moet je iedere kans grijpen die je krijgt, dus pakte hij die voor 3-3 niet. Boeiend.
Je volgt voor het eerst een keer darten?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Taylor in zijn beste dagen was hier kansloos afgegaan
tops tops genotquote:Op woensdag 28 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrijwel iedereen gaat bij 81 voor T19. Als je kiest voor bull en per ongeluk 1 gooit dan ben je verder van huis dan als je 19 gooit
Is geen setplayer.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:43 schreef BB-King het volgende:
Alleen MVG kan Anderson in deze vorm stoppen.
Alleen Hankey kan datquote:Op woensdag 28 december 2016 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je 1 gooit kan je voor tops tops gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |