Ik reageerde op de uitspraak dat iemand choket, dus daar ging ik eerlijk gezegd wel vanuitquote:
1x die kop van Bas is genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt een lekkere loop dit gifje
geweldig hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niks van is helaas niet echt een argument wat me weet te overtuigen, zeker niet als ik zie wat hij het afgelopen jaar op (met name) de vloer heeft gepresteerd
Dat zie je vrijwel iedere speler doen, ook op dit niveau. Dat Anderson dat niet doet onderscheidt hem van de mensen op plek, pak hem beet, zes en lager op de OoMquote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je bijna geen triple meer gooit op de beslissende momenten.
Nou nou dat is wel heel erg extreemquote:Op woensdag 28 december 2016 21:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Koppen van de plantjes afknippen ipv koppen afhakken
Zeer goed argument, waarde. Als je denkt dat je met gemiddeldes geen wedstrijd wint, ben je fantastisch dom.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:34 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Met postaantallen win je ook geen respect. Net zoiets.
Als je een discussie aan wil gaan zou ik een inhoudelijk argument wel waarderen moet ik zeggenquote:
Als je op 81 staat om de leg te kunnen winnen, dan moet je gewoon op de bull gaan, zodat je 31 of 56 over hebt. Dan is het één single en heb je sowieso kans op een dubbel.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik reageerde op de uitspraak dat iemand choket, dus daar ging ik eerlijk gezegd wel vanuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |