I knowquote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De verkeerde hè? Ze zijn nog maar met 3.
zo'n zwaktebod is dat altijdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja verdorie, beetje de leeftijdskaart spelen, durft 'ie wel
Zeker niet de beste, maar ik vind dit ook een fijn nummertjequote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik best geinig van Muse, eigenlijk
Woooo. Wat een random trip down memory lane!quote:
Het was gemeen van mij en ik had dat niet moeten doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja verdorie, beetje de leeftijdskaart spelen, durft 'ie wel
Mijn oprechte excusesquote:
Nee, met een s, geen t.quote:
Ja ik ook, maar die hoeven niet allemaal in de lijst.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Mercy.. Ik kan nog wel 20 betere liedjes van Muse bedenken.
Je hebt gelijk, zat net in de lijst van 2013 te kijken en daar stond ze niet. Twitter jokte tegen mij met een lijstje het spijt mequote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stond er in '04 voor het laatst in....
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de Musefan zit op het toilet dus ik mute gewoon
Van mij ook niet. Ik vind 12 eigenlijk al te veel, terwijl het één van mijn lievelingsbands is.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die hoeven niet allemaal in de lijst.
ja ik was het net aan het lezen... zo zie maar weer... niet alles geloven wat je vertelt wordtquote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stond er in '04 voor het laatst in....
Ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Oh... Muse!!![]()
Moet bekennen dat ik ze nog niet live gezien heb.
Je bent zelf een ellendig kutnummerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverhoeren wat is dit een ellendig kutnummer.
I know the feeling.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Vreselijk dit zeg, soms twijfel ik toch wel aan de smaak van mijn echtgenoot
ja als je dit de mooiste van Muse vindt, snap je er werkelijk helemaal niets van. Wat een stront dit.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverhoeren wat is dit een ellendig kutnummer.
betekent dat niet indirect dat je ook aan je eigen smaak twijfelt?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee lieverd dit is toch niks. Kom op zeg. Deze jongens konden ooit goede muziek maken. Komen ze nu aan met dit soort nietszeggende tandenpoetsmuziek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bent zelf een ellendig kutnummer
dat sowieso maar ik kan ook wel vervelendere liedjes van Muse bedenken.. Madness bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja als je dit de mooiste van Muse vindt, snap je er werkelijk helemaal niets van. Wat een stront dit.
Apart dat je dit onder de noemer Tandenpoetsmuziek plaatst.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee lieverd dit is toch niks. Kom op zeg. Deze jongens konden ooit goede muziek maken. Komen ze nu aan met dit soort nietszeggende tandenpoetsmuziek.
Maar, als je twijfelt aan zijn smaak.. wat zegt dat dan over jou?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Met het doek dat niet naar beneden kwam.
Ik vind dat je schromelijk overdrijftquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee lieverd dit is toch niks. Kom op zeg. Deze jongens konden ooit goede muziek maken. Komen ze nu aan met dit soort nietszeggende tandenpoetsmuziek.
Als je gewoon een top 35 van Muse instuurt, valt het niet op.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja als je dit de mooiste van Muse vindt, snap je er werkelijk helemaal niets van. Wat een stront dit.
muzieksmaak neem ik aanquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |