quote:
wut?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:33 schreef Paladijn het volgende:
Degene die de teksten verzint voor de joeptjoep RussianCarCrashes op RTL is trouwens een PTAer
Zonder tekst is het ook weer zo saai voor de couch-potatoes met het iq van een stoeptegel
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:16 schreef Anne het volgende:
Ik mag geen flauwe grapjes maken onderweg.
Er ligt teveel zout.
welke ex van alexxxx is dat?quote:
proestquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:16 schreef Anne het volgende:
Ik mag geen flauwe grapjes maken onderweg.
Er ligt teveel zout.
Diegene post af en toe in het forum, weet alleen niet of ik zijn naam mag noemenquote:
quote:Bij het ongeval raakten drie andere inzittenden, een 16-jarig meisje uit Scharnegoutum, en twee jongens van 16 en 17 jaar uit Jirnsum, zwaargewond. Het meisje overleed ter plaatse aan haar verwondingen.
De negentienjarige bestuurder uit Jirnsum staat donderdag voor de rechter. De familie van het slachtoffer uit Oudehaske heeft spreektijd gehad. Zij nemen de jongeman kwalijk dat hij na het ongeval nooit zijn excuses heeft aangeboden. Ook maakte hij foto's van het autowrak, terwijl er nog slachtoffers in zaten. Die beelden stuurde hij via Whatsapp door naar collega's.
Ook zegt de familie dat de verdachte twee waarschuwingen heeft gehad om voorzichtig te rijden. Een van de bijrijders zou 'rijd niet zo hard' hebben geroepen. Ten tweede zou de auto van de jongeman al bij de eerste bocht bijna zijn uitgebroken. Vlak na het ongeval heeft de verdachte op Facebook gezegd dat hij het slachtoffer ,,eigenlijk niet kende. Ik kan er dan niet verdrietig om zijn'', schreef hij.
De verkeersregel-nazi, die kent volgens mj het RVV Reglement Verkeerstekens en Verkeersregels (ja, moest ik Googlen) uit haar hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:23 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti rammelt nog eens met de koffiepot
Hier is die natte en gladde bende gelukkig bijna weg! Anne en de draak hebben er nog wel even last van zie ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een bakkie en dan ff de stoep schoonmaken.
hier bevalt het ze prima buiten dus de deur staat nog openquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Duvel het volgende:
De katten wilden maar heel kort op het balkon.
hier ligt maar een heel klein laagje.. tis net aan wit zeg maar.quote:
dat mag de dooi doen, nu kunnen ze lekker sleetje rijdenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een bakkie en dan ff de stoep schoonmaken.
Liep net ook even naar de blokhut. Was ook mooi glibberen toen ik de achterdeur uitstapte.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, wilden net effe naar de vethal om wat te eten te halen, maar tis hier een fucking ijsbaan voor de deur, dus we zijn maar gaan 'lopen'.
Ik denk dat als ik de oprit af rijd, ik er nooit meer op kom![]()
Tis hier best gek. Op sommige plekken glijd je gewoon zo van de stoep afquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Liep net ook even naar de blokhut. Was ook mooi glibberen toen ik de achterdeur uitstapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |