In een proper mancave mag de auto best in de huiskamer staan, maar bij een gezin is dat minder handig denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
. De woonkamer ligt op de tweede. Dus je hebt best een schans nodig om daar naar binnen te rijden.
nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ff je fotoarchief op truckfan pleuren dan
op de keukentafel, duh!quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:05 schreef Erasmo het volgende:
Maar waar moet ik dan mijn motorblokken reviseren?![]()
Brommertje is al aardig leeg![]()
[ afbeelding ]
Heb ik alquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
Die kleutertjes gaan maar zelf een toffe baan zoeken![]()
Dan kommie zelf maar pics maken; tis jouw baan, en dit paard trekt alleen zijn eigen karretjequote:
Optimus prime in het eggie. Bijna net zo sterk als ikquote:
Middag inmiddels.. de laatste van het jaar.quote:
volle hand met vijf vingersquote:
Daar kom ik al een jaar of 6 niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Optimus prime in het eggie. Bijna net zo sterk als ik![]()
Stond al een dikke week op nu. nl trouwens![]()
In bijna heel Dld kan hier mee lachen, zijn namelijk 'Leute aus Bayern'quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar kom ik al een jaar of 6 niet meer
enDuitsers en kuilen op het strand...
[ afbeelding ]
T begint ondertussen wel haar vruchten af te werpen jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kommie zelf maar pics maken; tis jouw baan, en dit paard trekt alleen zijn eigen karretje
ik hoop niet te glijden met de burgerbak.quote:
jij ook opa !quote:
Ben je aan het kranen in berkel?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
das ver weg. Maandag ben ik weer daar in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |