Wat een pech.quote:
Wist ik ook niet. Had best in de t2k gemogen.quote:
Okee. Wel apart, Dat nummer is inderdaad best wel materiaal voor een lijst als dezequote:
ben ik tenminste toch nog trendy.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:10 schreef Uccie het volgende:
Is het tegenwoordig trendy om spastisch te zijn?
Ik snap dat debben, dubben, dabben, wat het ook is echt niet.
Je mag er zijn hoor ouwe reusquote:Op woensdag 28 december 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben ik tenminste toch nog trendy.
Ik heb niet eens een idee waar je op doeltquote:Op woensdag 28 december 2016 18:10 schreef Uccie het volgende:
Is het tegenwoordig trendy om spastisch te zijn?
Ik snap dat debben, dubben, dabben, wat het ook is echt niet.
Dat ben je toch wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben ik tenminste toch nog trendy.
quote:
quote:
Dat maken kinderen ineens vanuit het niets een rare beweging met hun arm, die lichtelijk lijkt op een hitlergroet.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een idee waar je op doelt
En da's 'hip'?quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat maken kinderen ineens vanuit het niets een rare beweging met hun arm, die lichtelijk lijkt op een hitlergroet.
Inderdaad, maar gelukkig staat het er nog in.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow dit is ook flink gezakt, dit vind ik 30 december materiaal.
We worden genept waar we bij staan.
Het is hier al een paar weken iedere dag 31 december...quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow dit is ook flink gezakt, dit vind ik 30 december materiaal.
We worden genept waar we bij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |