verkopen ze daar frietjes of patatquote:Op woensdag 28 december 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de outlet in Roermond sta je minder lang te wachten..
Serieus. Om een beetje klapvee te spelen. Ik kan veel leukere dingen doen met mijn vrije tijd en ondertussen naar de Top 2000 luisteren.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:39 schreef noodgang het volgende:
Je zou hier maar vier uur voor in de rij gaan staan
Moet elk jaarquote:Op woensdag 28 december 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lang gaat die patat/friet discussie nog door jongens
Vooral om dan apatisch naar je telefoon te kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:39 schreef noodgang het volgende:
Je zou hier maar vier uur voor in de rij gaan staan
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je weet dat het friet is maar zegt eigenwijs patat
Nouja, ieder zijn/haar ding
Dat zei mijn oma altijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef zorro28 het volgende:
Maar het originele woord is toch patates frites, dan is patat en friet allebei fout.
Fritten glaube ichquote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
verkopen ze daar frietjes of patat
Friet van Pietquote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
die keer dat ik met collega's uit eten ging in Roermond aten we friet.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
verdriet van Piet dus... want is het Patatquote:
Patat klinkt wat bekakt. Ik stel mij zo voor dat WA en Maxima patat zeggen. Voor zover ze iets dergelijks ooit zeggen dan.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friet klinkt gewoon verwijfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |