Verstandige postquote:Op woensdag 28 december 2016 16:40 schreef Joezi het volgende:
Klaassen is altijd het grootste talent geweest van de 4
Hij is niet echt dik voor een darter.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:40 schreef Joezi het volgende:
Ik vind Donny van de Beek beter dan Davy.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:40 schreef Joezi het volgende:
Pedoquote:Op woensdag 28 december 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach alsof Pedo Jelle een 9-darter zou gaan gooien
Niet gek, een dartbord is doorgaans minderjarig.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen is geil voor het dartbord.
Dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet gek, een dartbord is doorgaans minderjarig.
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet gek, een dartbord is doorgaans minderjarig.
Justin van Tergouw is al dik hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 16:43 schreef Joezi het volgende:
Ik ga wel eens bij de jeugd kijken, komen wat dartparels aan hoor, die ook op voeding en techniek letten
Boh die is wel goed koekoek. Verberk ook koekoekquote:Op woensdag 28 december 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Justin van Tergouw is al dik hoor
Viezerikquote:Op woensdag 28 december 2016 16:43 schreef Joezi het volgende:
Ik ga wel eens bij de jeugd kijken, komen wat dartparels aan hoor, die ook op voeding en techniek letten
Tergouw stond viesgoed te gooien op Zuiderduin.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh die is wel goed koekoek. Verberk ook koekoek
Jij ging toch weg?quote:Op woensdag 28 december 2016 16:44 schreef Szura het volgende:
Wat een ontzettend lelijk shirt trouwens van Jelle K
El Matador was toch veel beter man. Ook dat shirt was veel mooier.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:44 schreef Szura het volgende:
Wat een ontzettend lelijk shirt trouwens van Jelle K
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een goeie vraag. Ik zou het zo niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef F.M.D. het volgende:
klaasen 1 van de weinige spelers die kan zeggen dat ie op wk's van zowel taylor als v. barneveld heeft gewonnen. wie nog meer?
Anderson, Webster.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef F.M.D. het volgende:
klaasen 1 van de weinige spelers die kan zeggen dat ie op wk's van zowel taylor als v. barneveld heeft gewonnen. wie nog meer?
Dat is nog babyvet.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Justin van Tergouw is al dik hoor
Stijn weet dit.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie vraag. Ik zou het zo niet weten eigenlijk.
Jan Dekker.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef F.M.D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |