Ik hoor liever Bang Her Hard, maar die is al geweest denk ik?quote:

quote:

Jij doet niet aan seksquote:

Jij was toch bijna aan de man Muis?quote:

Ik ben aan de man, Mex.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch bijna aan de man Muis?

Inside-info van Tommy gekregen?quote:Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iig geen lange halen bij zo'n ieniemini muis

Sowieso uitkijken voor het hanta virus.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iig geen lange halen bij zo'n ieniemini muis

Dat is dus bijna aan de man.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aan de man, Mex.
Denk ik, we hebben het er nog niet echt over gehad

Ja oke vooruit.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus bijna aan de man.

Dan moet je ook geen mannen uitnodigen om je kano te bevochtigen natuurlijk. En zeker niet hard.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja oke vooruit.
Maar ik beschouw mezelf als bezet

Die ene uit Zwolle??quote:Op woensdag 28 december 2016 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aan de man, Mex.
Denk ik, we hebben het er nog niet echt over gehad

Kom op zeg. Het is Fok!quote:Op woensdag 28 december 2016 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen mannen uitnodigen om je kano te bevochtigen natuurlijk. En zeker niet hard.
Vrouwen met hun gemengde signalen.

Dus ik kan mijn oefeningen staken? Ik krijg kramp aan mn kaak.quote:

Jij en Cee zijn echt onze huiscabaretiers he.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen mannen uitnodigen om je kano te bevochtigen natuurlijk. En zeker niet hard.
Vrouwen met hun gemengde signalen.

Ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn oefeningen staken? Ik krijg kramp aan mn kaak.

Dank je. Maar ik mag niet in Cee's schaduw staan hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij en Cee zijn echt onze huiscabaretiers he.

quote:

quote:Op woensdag 28 december 2016 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uit Zwolle komen goede mannen.

+1quote:Op woensdag 28 december 2016 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kenny B, Baas B, James B, Hepatitus B, 't is niet aan mij besteed..

Tot vanavondquote:Op woensdag 28 december 2016 16:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga naar huis rijden en kijken hoe het met mevrouw Pippen en onze meiskes gaat.
Mooie van deze week is geen file EN leuke radio!!!
Veel luistergenot en tot vanavond!

Daarom juist.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan zitten we ook zonder oudejaarsconference

Ali B vergeten...quote:Op woensdag 28 december 2016 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kenny B, Baas B, James B, Hepatitus B, 't is niet aan mij besteed..

Beiden produceren ze dus troep.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
James Bay, familie van Michael Bay.

Ik mag verdomme hopen dat ze het gehele nummer van The The gaan draaien.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
952 Love Like Blood Killing Joke 1985
951 I've Got Dreams To Remember Otis Redding 1968
950 Lay All Your Love On Me ABBA 1981
949 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012
948 Hilversum 3 Herman van Veen 1984
947 Uncertain Smile The The 1984
946 The One I Love R.E.M. 1987
945 Gaia Valensia 1993
944 Hurt Christina Aguilera 2006
943 Crazy On You Heart 1977
942 I Say A Little Prayer Aretha Franklin 1968
HET ORIGINEEL VAN JOHNNY CASH IS BETER.

Die gedoog ik 1x per jaar en heb m ook nog niet gehoord, dus ik ben blij dat ie nu langskomtquote:Op woensdag 28 december 2016 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onbegrijpelijk dat er zoveel goede nummers wegzakken maar dat kitschstuk Gaia nog altijd in de T1000 staat. Wie stemt daar op?

Ach, Gaia snap ik nog wel. Er staat vele ergere rommel in.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onbegrijpelijk dat er zoveel goede nummers wegzakken maar dat kitschstuk Gaia nog altijd in de T1000 staat. Wie stemt daar op?

De magische Sky-snoeppot is op.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Bradley Wiggins die stopt met wielrennen is uitgekauwd.

Daar was 'ie al even wegquote:Op woensdag 28 december 2016 17:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
De magische Sky-snoeppot is op.

British Cyclinggodenquote:

Tot ver boven Gaia.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, Gaia snap ik nog wel. Er staat vele ergere rommel in.

Triestquote:Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die in een file staan ivm een ongeluk op de andere rijbaan

Leedvermaak Belangstelling voor de medemens, hé...quote:Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:

Ah, zie het nu ook, was hem uit het oog verloren.quote:

En dan ook nog in de mist remmen omdat er op de andere weghelft een aanrijding isquote:Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:

Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 december 2016 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Bepaalde mensen zouden sowieso nooit een rijbewijs mogen hebben gekregen

Ach, ik doe het ook zo vaak. Hoort er blijkbaar bijquote:Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:

Kom er maar in, Gerard Ekdom: het regent hier en het....quote:Op woensdag 28 december 2016 17:07 schreef Berkery het volgende:
En nu: GITAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo erg is het nou ook weer niet, maar ik ben ook iets minder dan wild dan sommigen hierquote:

ik ben een new wave en postpunk autist en trotsquote:

quote:
Wat een Killing jokequote:Op woensdag 28 december 2016 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke, toch niet. Deze is GENOT
maar dat snappen jullie ook wel

op nederland?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben een new wave en postpunk autist en trots

Ja, komt een stuk overtuigender uit de verf.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:09 schreef peaceman het volgende:
Ruud is wel beter dan de afgelopen dagen, dat mag gezegd worden in dit land. Nog wel.

Slechter kon ook haast nietquote:Op woensdag 28 december 2016 17:09 schreef peaceman het volgende:
Ruud is wel beter dan de afgelopen dagen, dat mag gezegd worden in dit land. Nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |