Vind je dat logisch? Het is zo'n kleine schade dat je het niets snel ziet, vandaar de verdere foto ook. Betekend niet dat het niet de schuld van de bezorgers is?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Logisch dat ze hier niks mee doen, als jij eerst tekent voor schadeloze ontvangst.
En na ruim een week aangeeft dat je een mini-krasje hebt ontdekt op de zijkant van een afdekkap.
De vraag is andersom, het betekent niet dat het WEL de schuld van de bezorgers is.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:42 schreef delano.888 het volgende:
Vind je dat logisch? Het is zo'n kleine schade dat je het niets snel ziet, vandaar de verdere foto ook. Betekend niet dat het niet de schuld van de bezorgers is?
Zulke krasjes komen er toch vanzelf op, kan net zo goed gebruiksschade zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind je dat logisch? Het is zo'n kleine schade dat je het niets snel ziet, vandaar de verdere foto ook. Betekend niet dat het niet de schuld van de bezorgers is?
Hoe ga je dat bewijzen? Je hebt getekend voor een onbeschadigd apparaat!quote:Op woensdag 28 december 2016 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel had je maar beter moeten kijken!quote:Op woensdag 28 december 2016 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En de wasmachine zal er ook niet minder om wassen!quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zulke krasjes komen er toch vanzelf op, kan net zo goed gebruiksschade zijn.
Je hebt geen poot om op te staan als je getekend hebt voor schadeloze ontvangst.
Zou me totaal niet druk maken om deze 'schade', want dat is onvermijdelijk op gespoten plastic.
Je gaat er vast nog meer krijgen.
Had ik ook, kreeg wel korting en ik hoefde er niet eens om te vragenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:06 schreef karr-1 het volgende:
Het kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie geen beschadiging op die foto. Los daarvan, functioneert het apparaat minder door die kras?
Ik heb een kras op de zijkant van mijn koelkast, de bezorger wilde hem al terug nemen maar ik zei dat ze niet zo raar moesten doen en lekker laten staan. Blijkbaar was ik daarmee een uitzondering.
ja maar dat zal wel maar jij was waarschijnlijk zo slim om de kras te bespreken voordat je tekende voor ontvangst.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:13 schreef Juup� het volgende:
Had ik ook, kreeg wel korting en ik hoefde er niet eens om te vragen
Nee, voordat ik de koel/vriescombinatie wilde gaan controleren op schade kwam de bezorger er zelf al mee dat hij de beschadiging had aangebrachtquote:Op woensdag 28 december 2016 17:16 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ja maar dat zal wel maar jij was waarschijnlijk zo slim om de kras te bespreken voordat je tekende voor ontvangst.
Dat dan weer wel inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 17:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik ook, kreeg wel korting en ik hoefde er niet eens om te vragen
Ik had hem niet eens gezien, het is dat de bezorger er zelf over begon. Blijkbaar was het heel normaal dat mensen compleet flippen als ze ontdekken dat er een kras op een apparaat staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:16 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ja maar dat zal wel maar jij was waarschijnlijk zo slim om de kras te bespreken voordat je tekende voor ontvangst.
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
Tsja, toch beter moeten kijken bij levering. Je laat je zelf onder druk zetten.
Je moet niet in de spiegel kijken man.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:33 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zie een hele lelijke schade.
Tweede foto in de eerste link.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie ook niks aan krassen op je foto...
Ik zit mobiel; ik zie t echt niet...quote:Op woensdag 28 december 2016 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tweede foto in de eerste link.
Excuses deze gaat wat ver.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je moet niet in de spiegel kijken man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |