Ja, maar dat draaien ze altijd op de radio, dit niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Coldplay... toch ken ik hun bagger ook
dit zijn ook niet The Beatlesquote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit zo'n Beatles-fan geweest.
* OscarMopperkont gooit een stuk zeep naar Dagoduck zodat Dago zijn mond kan spoelenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dat dit lager staat dan SMACK MY BITCH UP snap ik wel.
DAAR IS TAGLIANO WEER! ONE-HUNDRED-AND-EIGHTYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 28 december 2016 12:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel eens het woord computeren gebruikt maar ik ben van later dan '95
Goedemiddag overigens
Ligt er aan naar welke zender je luistertquote:Op woensdag 28 december 2016 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dat draaien ze altijd op de radio, dit niet.
quote:
...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
DAAR IS TAGLIANO WEER! ONE-HUNDRED-AND-EIGHTYYYYYYYYYY
Tegenwoordig bijna nooit meer radio, daarvoor vooral 3FM.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan naar welke zender je luistert
wat te laat waarschijnlijk, maar tot volgend jaar essquote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensen, ik zit inmiddels in de trein richting Schiphol. Jammer dat ik dit jaar zo weinig tijd had voor de top 2000. Hopelijk volgend jaar weer. Nu op naar Londen.
Fijne jaarwisseling allemaal!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
alweer de prodigy... wat een genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |