abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168000070
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef Ortin het volgende:

[..]

Maar waarom vatte zij het bij mij dan wel claimend op? Of nouja - ze vond het bij mij niet nodig... Dan denk ik zovan; 'waarom mag jij het wel sturen, en ik niet?'... Vind het superleuk natuurlijk - begrijp me niet verkeerd
Tja dat zijn vrouwen, maat :D wen er maar aan.
pi_168000369
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:13 schreef Droopie het volgende:
He

[..]

Dat zal nu ook wel eens een blok onzekerheid gaan worden bij dat meisje.
Geen idee verder, maar zodra de rush van de verliefdheid weg gaat, dan kunnen deze 5 pagina's van dit topic een heel groot issue worden.

Daarom ben ik er ook mee aan het kappen
pi_168000373
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Ortin het volgende:

[..]
Het 'ontleden' doe ik al bijna een week of 2 niet meer (of ben ik iig van aan het afstappen).
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:54 schreef Ortin het volgende:
Verder kreeg ik wel appjes van mijn vriendin dat ze mij mistte etc. Is dat dan ook niet claimend van haar?
:')
pi_168000383
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:45 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:
Je bent alleen maar bezig met wie op welk moment de ander aandacht geeft en waarom de een iets zegt. Het is geen spel. Dáár moet je uit.
Ik ben er druk mee bezig!
pi_168000434
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:21 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik ben er druk mee bezig!
En dat is het probleem. Jij bent heel druk bezig iets NIET te doen, ergens NIET mee bezig te zijn. Ooit gehoord van een roze olifant?
Your opinion of me is none of my business.
pi_168001270
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En dat is het probleem. Jij bent heel druk bezig iets NIET te doen, ergens NIET mee bezig te zijn. Ooit gehoord van een roze olifant?
Precies dit. je bent er constant mee bezig en in de tijd dat je er niet mee bezig bent, zeg je dat je er niet mee bezig bent.
Kortom, je bent er de hele dag mee bezig.

Heb je geen hobby of werk?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2017 @ 13:04:45 #257
163650 Greys
pi_168001490
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:54 schreef Ortin het volgende:
Verder kreeg ik wel appjes van mijn vriendin dat ze mij mistte etc. Is dat dan ook niet claimend van haar?
Nee, want zij wist dat jij wrs toch thuis zat te niksen en op haar berichten zat te wachten. Ze stoorde jou nergens bij. Dat wist ze. Jij liep haar aandacht te claimen toen ze een dagje met haar zus had, dat is wat anders, dan zegt ze terecht "ik kan nu niet steeds met je bellen".

Je ziet het verschil niet. Jij mag haar ook heus best eens appen dat je haar mist uit jezelf. Alleen niet te vaak. En ook niet als ze net weg is en je haar die avond alweer ziet. Want dan is missen inderdaad nogal onnodig. En ook niet als je weet dat ze het even druk heeft met iets of iemand anders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168002253
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, want zij wist dat jij wrs toch thuis zat te niksen en op haar berichten zat te wachten. Ze stoorde jou nergens bij. Dat wist ze. Jij liep haar aandacht te claimen toen ze een dagje met haar zus had, dat is wat anders, dan zegt ze terecht "ik kan nu niet steeds met je bellen".

Je ziet het verschil niet. Jij mag haar ook heus best eens appen dat je haar mist uit jezelf. Alleen niet te vaak. En ook niet als ze net weg is en je haar die avond alweer ziet. Want dan is missen inderdaad nogal onnodig. En ook niet als je weet dat ze het even druk heeft met iets of iemand anders.
Ik werd wakker met dat berichtje, dus ik lag nog in bed... Ik had ongeveer 6 van dat soort berichtjes. Ik zie idd het verschil niet - voor mij was er geen verschil. Nu je dit zo zegt begrijp ik dat wel (dat er een verschil is).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2017 @ 13:35:14 #259
163650 Greys
pi_168002322
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:32 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik werd wakker met dat berichtje, dus ik lag nog in bed... Ik had ongeveer 6 van dat soort berichtjes. Ik zie idd het verschil niet - voor mij was er geen verschil. Nu je dit zo zegt begrijp ik dat wel (dat er een verschil is).
Zij wist dat jij heel (HEEL :D ) blij zou worden als je die berichtjes zou zien. Want ze kent je natuurlijk ook wel een beetje inmiddels en ze weet dat je houdt van veel bevestiging.

Is ze nou wel of niet nog wezen stappen, al dan niet met haar zus ofzo? Of stuurde ze terwijl haar zus bij haar was zes keer dat ze jou miste? In dát geval vind ik dat ook een beetje raar/overdreven namelijk en heb jij gelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168002341
Wanneer zij rekening gaat houden met jouw onzekerheid kan ik je verklappen dat het mis gaat lopen. Dan voedt ze jouw onzekerheid alleen maar meer.
pi_168002752
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Zij wist dat jij heel (HEEL :D ) blij zou worden als je die berichtjes zou zien. Want ze kent je natuurlijk ook wel een beetje inmiddels en ze weet dat je houdt van veel bevestiging.

Is ze nou wel of niet nog wezen stappen, al dan niet met haar zus ofzo? Of stuurde ze terwijl haar zus bij haar was zes keer dat ze jou miste? In dát geval vind ik dat ook een beetje raar/overdreven namelijk en heb jij gelijk.
Uhm, gisteravond was ik bij een van mijn beste vrienden (ik heb zelf gezegd dat ik een avondje met hem wilde spenderen, tegen mijn vriendin). En toen gingen wij wat biertjes drinken en muziek draaien in een halletje in ons dorp (we zijn een DJ-duo [dus die hobby heb ik opzich wel]). Toen zei mijn vriendin dat ze ineens niet meer ging, en of ik nog iets ging doen vanavond. Ik zei dit en ze was laaiend enthausiast voor me. Ze stuurde die avond niet zoveel meer, ik heb haar verder ook geen berichtjes gestuurd. Alleen een weltrusten toen ik ging slapen.

Die 'ik-mis-je' berichtjes waren in gisterochtend trouwens.

Verder heb ik afgesproken (voor ons eigen bestwil - maar meer voor mijn 'leerproces') dat ik haar maandag en dinsdag niet zie. Nou is er bij gekomen dat ze woensdag druk bezig moet met school - aangezien ze donderdag een herkansing heeft. En donderdag avond wilde ze me 'erg graag wel weer zien' (citaat van haarzelf). Ik vind het verder ook niet erg. Mijn kerstvakantie zit erop en ik moet toch druk bezig met school nu. Ik weet ook wat voor effect, haar vrijlaten geeft, dus het stimuleert allemaal wel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2017 @ 15:21:38 #262
163650 Greys
pi_168004390
Zij kon sowieso niet toch deze week omdat haar zus er tot donderdag is? Dacht ik? Nou ja, hoe dan ook, paar dagen niet zien is echt alleen maar goed. Dan is het des te leuker om elkaar weer te zien.
En zie, als jij iets leuks gaat doen zoals gisteravond zonder haar is ze ook niet bezorgd of wil ze liever mee. Dan is ze gewoon enthousiast voor je. Dus andersom volgende keer (ook al liet hè het niet merken aan haar) ook gewoon niet bezorgd zijn als zij iets zonder jou doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168014059
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:21 schreef Greys het volgende:
Zij kon sowieso niet toch deze week omdat haar zus er tot donderdag is? Dacht ik? Nou ja, hoe dan ook, paar dagen niet zien is echt alleen maar goed. Dan is het des te leuker om elkaar weer te zien.
En zie, als jij iets leuks gaat doen zoals gisteravond zonder haar is ze ook niet bezorgd of wil ze liever mee. Dan is ze gewoon enthousiast voor je. Dus andersom volgende keer (ook al liet hè het niet merken aan haar) ook gewoon niet bezorgd zijn als zij iets zonder jou doet.
Ja haar zus is er OOK, dus dubbeldruk... En inderdaad - gewoon enthausiast zijn ipv zorgen maken lijkt mij ook wel handig
pi_168026043
Hoe gaat het?
Zolang er was is, is er leven.
pi_168030328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef Dinus het volgende:
Hoe gaat het?
Goed! Ik voel me echt oprecht erg vrolijk en goed. Mijn vriendin appte me echt superveel uit haarzelf (zelfs ik denk nu van pfff). Ik kan makkelijker mijn eigen ding doen, dus dat is fijn. Dit is nu de 2e week al dat het goed/beter is/gaat, dus ik begin het nu veel makkelijker te vinden. En ben er niet meer zo heel druk mee bezig. Nog wel een beetje (wat niet moet), maar dat zal wel wegschaven, lijkt me
pi_168031829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:45 schreef Ortin het volgende:

[..]

Goed! Ik voel me echt oprecht erg vrolijk en goed. Mijn vriendin appte me echt superveel uit haarzelf (zelfs ik denk nu van pfff). Ik kan makkelijker mijn eigen ding doen, dus dat is fijn. Dit is nu de 2e week al dat het goed/beter is/gaat, dus ik begin het nu veel makkelijker te vinden. En ben er niet meer zo heel druk mee bezig. Nog wel een beetje (wat niet moet), maar dat zal wel wegschaven, lijkt me
hahahahaha dan weet je hoe zij zich voelde.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2017 @ 17:07:14 #267
163650 Greys
pi_168032314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:45 schreef Ortin het volgende:

[..]

Waar ben je dan nog een beetje mee bezig, wat moet er nog wegschaven? Ze appt je superveel terwijl haar zus er is dus waar zit je nog een beetje mee dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168032347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:48 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:

[..]

hahahahaha dan weet je hoe zij zich voelde.
Precies hahaha ;p
pi_168032369
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar ben je dan nog een beetje mee bezig, wat moet er nog wegschaven? Ze appt je superveel terwijl haar zus er is dus waar zit je nog een beetje mee dan?
Uhm, nou ja dat onnodige 'missen'... Of eigenlijk is het geeneens missen, dus daar wil ik van af.
pi_168046783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:09 schreef Ortin het volgende:

[..]

Uhm, nou ja dat onnodige 'missen'... Of eigenlijk is het geeneens missen, dus daar wil ik van af.
Wat zeg je nou? Lees deze zin zelf eens.
pi_168054577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 08:46 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Lees deze zin zelf eens.
Hij klopt toch gewoon? Ik wil stoppen met dat onnodige missen. Nu ervaar ik het bijvoorbeeld weer...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 16:38:11 #272
163650 Greys
pi_168054968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:18 schreef Ortin het volgende:

[..]

Hij klopt toch gewoon? Ik wil stoppen met dat onnodige missen. Nu ervaar ik het bijvoorbeeld weer...
Het is onnodig (zeg je zelf) en 'eigenlijk is het niet eens missen' (zeg je zelf). Zie daar je oplossing. Jezelf een schop onder je kont geven als je haar onnodig-en-niet-echt-mist dus. Omdat het onzin is en je dat zelf ook gewoon weet en het anders nogal obsessief is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168055944
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is onnodig (zeg je zelf) en 'eigenlijk is het niet eens missen' (zeg je zelf). Zie daar je oplossing. Jezelf een schop onder je kont geven als je haar onnodig-en-niet-echt-mist dus. Omdat het onzin is en je dat zelf ook gewoon weet en het anders nogal obsessief is.
Ik weet het...

On the other note; het WhatsApp contact is wel super goed. Ik app haar veel minder (heb er niet zoveel behoefte aan), en ik krijg nu nog meer 'ik hou van jou'-s van haar dan ik zelf toen stuurde ;p
Ze is volgens mij zelf ook wel aan het opklaren nu ik het allemaal zo van haar meekrijg... Ik kan zelf gemakkelijk mijn eigen ding doen, en ik zie haar vrijdag weer
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:41:10 #274
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168057486
Herkenbaar probleem, ik mag ook graag continue met iedereen waarvan ik houd in contact staan. Ik wil constant dingen met anderen delen. Vroeger leefden we denk ik ook in iets hechtere bij elkaar gepropte gemeenschappen en deed je dat gewoon face-to-face, maar tegenwoordig is dat toch vaak wat lastiger omdat iedereen andere levens leidt. (Ik ben dan ook blij dat de meeste van mijn vrienden en familie niet op de zondag hoeven te werken, ondanks dat ik totaal niet christelijk ben)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168061469
Ik heb vanavond een mooie test voor mezelf haha...
Ik heb zojuist mijn mobiel verkocht (iphone 6) - en mijn iphone 7 komt pas morgenmiddag binnen.
Dus het loopt net langs elkaar. Ik heb dus nu geen WhatsApp vanavond.

Het enige wat me wel steekt is dat ik dus zo pats boem offline ben gegaan hahaha
pi_168061524
Het afkicken van je whatsapp, lukt het ook een beetje in je hoofd?
Hell To The Liars
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:18:43 #277
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168061895
Edit: verkeerde topic
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168061970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:06 schreef Droopie het volgende:
Het afkicken van je whatsapp, lukt het ook een beetje in je hoofd?
Uhm, eigenlijk wel ja... Alleen ben ik net zojuist een kleeeein beetje (denk ik?) de fout in gegaan. Omdat ik nu mijn iPhone niet meer heb maar een Samsung Galaxy Ace, die met vanalles vastloopt, kan ik vrijwel niets rondom social media... Ik heb eenmalig geprobeerd om mijn vriendin te bellen (dom van me - want zussendag), om puur uit te proberen of mijn sim het uberhaupt deed.
Ik weet verder ook niet of mijn vriendin mij nog geappt heeft of iets dergelijks, dat kan ik dus niet zien.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 23:00:37 #279
163650 Greys
pi_168065406
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Ortin het volgende:

[..]

Uhm, eigenlijk wel ja... Alleen ben ik net zojuist een kleeeein beetje (denk ik?) de fout in gegaan. Omdat ik nu mijn iPhone niet meer heb maar een Samsung Galaxy Ace, die met vanalles vastloopt, kan ik vrijwel niets rondom social media... Ik heb eenmalig geprobeerd om mijn vriendin te bellen (dom van me - want zussendag), om puur uit te proberen of mijn sim het uberhaupt deed.
Ik weet verder ook niet of mijn vriendin mij nog geappt heeft of iets dergelijks, dat kan ik dus niet zien.
Dus er was niet één andere optie om te testen of je sim het doet? Je had niet iemand anders (familie, vriend) kunnen bellen of een test SMS oid?

En had je niet even een uur voor de verkoop van je tel kunnen appen aan je vriendin 'als je vanavond niks hoort, ik verkoop zo mijn telefoon en pas morgen een andere'. Dat had je de paniek kunnen besparen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168066475
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus er was niet één andere optie om te testen of je sim het doet? Je had niet iemand anders (familie, vriend) kunnen bellen of een test SMS oid?

En had je niet even een uur voor de verkoop van je tel kunnen appen aan je vriendin 'als je vanavond niks hoort, ik verkoop zo mijn telefoon en pas morgen een andere'. Dat had je de paniek kunnen besparen.
Ja nouja er was sowieso geen reden voor paniek - want ze heeft echt super goed reageerd verder haha... weer zorgen voor niets
pi_168070297
Als ik het zo bekijk is het probleem nog hetzelfde en geloof je zelf in het feit dat het beter gaat. Als zij slecht had gereageerd had je waarschijnlijk geschreven dat je weer terug bij af bent. Je geeft jezelf steeds excuses en smoesjes. Niet lullig bedoeld maar zo zie ik het. Bel je moeder, bel je vader, bel je vrienden. In plaats daarvan bel je je vriendin, terwijl je aan het 'afkicken' bent. lijkt me een vrij bewuste keuze. Hou jezelf niet voor de gek.
pi_168073016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:39 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:
Als ik het zo bekijk is het probleem nog hetzelfde en geloof je zelf in het feit dat het beter gaat. Als zij slecht had gereageerd had je waarschijnlijk geschreven dat je weer terug bij af bent. Je geeft jezelf steeds excuses en smoesjes. Niet lullig bedoeld maar zo zie ik het. Bel je moeder, bel je vader, bel je vrienden. In plaats daarvan bel je je vriendin, terwijl je aan het 'afkicken' bent. lijkt me een vrij bewuste keuze. Hou jezelf niet voor de gek.
Ik snap dat je het zo ziet hoor... Vrij logisch. Maar ik merk wel dat ik haar vrijer KAN laten. Ik app haar niet meer zoveel/ik bestook haar niet met liefde etc. etc. etc. Ikzelf doe het echt goed hoor... Alleen dat van gisteren is helaas mislukt - maar ach, wat gebeurt is, is gebeurt..
pi_168073427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:08 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik snap dat je het zo ziet hoor... Vrij logisch. Maar ik merk wel dat ik haar vrijer KAN laten. Ik app haar niet meer zoveel/ik bestook haar niet met liefde etc. etc. etc. Ikzelf doe het echt goed hoor... Alleen dat van gisteren is helaas mislukt - maar ach, wat gebeurt is, is gebeurt..
Nou, misschien zie je het zelf niet.
Maar volgens mij heb je het zelf niet eens door en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren gok ik.

Lees eens een boek over telefoon verslavingen, ondanks dat het "maar" whatsapp is,
heb je volgens mij een compleet onrealistisch beeld hoe ongezond je bezig bent.
Hell To The Liars
pi_168074776
quote:

[..]

Zet je telefoon eens op vliegtuigmodus de hele avond. Begin daar mee. Van dat gedrag wat jij hebt kan je niet afkomen door 'af en toe proberen om niet te appen'. Het zal drastisch moeten. Je zult ook verbaasd zijn hoe fijn het is om een keer de hele avond niet bereikbaar te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2017 @ 13:38:59 #285
163650 Greys
pi_168075039
quote:

[..]

Je KAN haar vrijer laten zeg je maar gister is dus alweer mislukt. Misschien omdat je het toch niet zo goed kunt.

Je opent een topic omdat je een probleem hebt en nu ga je steeds ons - maar vooral jezelf - vertellen dat het allemaal reuze meevalt en niks meer aan het handje. :D

Als het echt helemaal opgelost is, good for you. Maar ik geloof niet in de plotse omslag, vooral omdat het gister alweer mislukte. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168075157
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Je KAN haar vrijer laten zeg je maar gister is dus alweer mislukt. Misschien omdat je het toch niet zo goed kunt.

Je opent een topic omdat je een probleem hebt en nu ga je steeds ons - maar vooral jezelf - vertellen dat het allemaal reuze meevalt en niks meer aan het handje. :D

Als het echt helemaal opgelost is, good for you. Maar ik geloof niet in de plotse omslag, vooral omdat het gister alweer mislukte. Sorry.
precies. Je moet drastisch veranderen, en als zij een beetje rekening met jou houdt denk jij dat het al opgelost is. UIT die telefoon.
pi_168075628
Dit doet mij sterk denken aan mijn relatie van een tijdje terug.

Mijn vriendin vond dat ik haar teveel claimde, de laatste tijd ben ik pas gaan inzien dat dit voornamelijk door mijn gedrag op WhatsApp kwam.

Ik kon net zoals jou erg dwingend over komen, maar of het bij jou ook nog écht te redden is weet ik natuurlijk niet. Jij zit er ook al diep in, waardoor het waarschijnlijk wel erg moeilijk is om (tijdens jullie relatie) er nog sterk uit te komen. Ik ben zelf op mijn bek gegaan, maar heb er wel ontzettend veel van geleerd.

Het klinkt cliché, maar uiteindelijk ben je alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk, moet je van jezelf houden en gewoon je eigen ding doen, net zoals zij dat al doet. Daarnaast kom je zo afhankelijk over, waardoor ze je minder aantrekkelijk vindt. Je gedrag werkt dan eigenlijk alleen maar averechts.

Je bent (zelfs nu nog) obsessief bezig met je gedrag en ik denk niet dat je zoiets in een paar weken oplost, maar het is al wel goed om te zien dat je er mee bezig bent. Nu volhouden en zorgen dat je sterk blijft.

Mocht het uiteindelijk toch minder gaan heb je uiteindelijk gezien hoe het niet moet, dus je gaat er sowieso van leren. Toch hoop ik alsnog dat alles goed gaat komen, succes!!
pi_168080254
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ik wil natuurlijk nu niet teveel prive dingen delen hier, over wat ze precies naar me typt - maar als ik haar bijvoorbeeld in de ochtend niet app (door dus geen telefoon te hebben), en als ik dan later op whatsapp kijk (omdat ik nu wel een werkende telefoon heb) en ZIE dat ik 5 ongelezen berichtjes heb met;

-
Hey <3

Ik mis je schat :'(

Ik heb echt heel veel zin in morgennn

Wordt echt vet leuk!

Ik ga naar de les 'kus-emoji'
-

Dan is het toch redelijk opgelost?
pi_168080517
Ach als jij geen probleem ziet en de enige schade die er uit kan ontstaan is een gebroken kalverliefde relatie en wat verdriet.

Vind ik het verder wel prima 😊
Hell To The Liars
pi_168081081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:09 schreef Droopie het volgende:
Ach als jij geen probleem ziet en de enige schade die er uit kan ontstaan is een gebroken kalverliefde relatie en wat verdriet.

Vind ik het verder wel prima 😊
Ik zie het probleem echt wel hoor! Het enige wat ik jullie kan vertellen is dat het goed gaat nu - en dat van gisteren was gewoon uit eigen 'stress' fftjes... Verder die avond heeft ze me weer gebombadeerd met hartjes/liefde. Dus er was serieus geen reet aan de hand
pi_168081579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:55 schreef Ortin het volgende:

[..]

Nou ik wil natuurlijk nu niet teveel prive dingen delen hier, over wat ze precies naar me typt - maar als ik haar bijvoorbeeld in de ochtend niet app (door dus geen telefoon te hebben), en als ik dan later op whatsapp kijk (omdat ik nu wel een werkende telefoon heb) en ZIE dat ik 5 ongelezen berichtjes heb met;

-
Hey <3

Ik mis je schat :'(

Ik heb echt heel veel zin in morgennn

Wordt echt vet leuk!

Ik ga naar de les 'kus-emoji'
-

Dan is het toch redelijk opgelost?
Omdat ze nu ff doet zoals jij wil, is jouw probleem nog niet opgelost nee. Wat heb je wel besproken met je psych eigenlijk?
pi_168083430
En hoe ga je je dan voelen, als ze over een week of twee alsnog wilt stappen met die vriendin van der? En dan waarschijnlijk wel alcohol gaat drinken en sigaretje roken(Wat overigens best normaal is op haar leeftijd)? Ga je je dan de halve avond kut voelen ofzo?

Overigens je hebt 5 berichtjes van je vriendin ja.. je doet bijna alsof het een achievement is..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 januari 2017 @ 18:57:43 #293
163650 Greys
pi_168083524
Het is 'opgelost' en 'er is geen reet aan de hand' omdat zij nu toevallig een beetje een kleffe bui heeft. Je ziet niet in dat jouw humeur volslagen afhankelijk is van hoe ZIJ zich gedraagt en wat ZIJ je stuurt. "Ze stuurt kusjes dus er is niks aan de hand en alles is opgelost". Nee, want als ze het volgende week druk heeft of een keer chagrijnig is en jou geen vijf kleffe apps stuurt of een keer jouw app niet snel of leuk genoeg beantwoordt zijn we terug bij af. Dan voel je je weer kut en onzeker en ga je weer bevestiging zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168097339
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef Greys het volgende:
Het is 'opgelost' en 'er is geen reet aan de hand' omdat zij nu toevallig een beetje een kleffe bui heeft. Je ziet niet in dat jouw humeur volslagen afhankelijk is van hoe ZIJ zich gedraagt en wat ZIJ je stuurt. "Ze stuurt kusjes dus er is niks aan de hand en alles is opgelost". Nee, want als ze het volgende week druk heeft of een keer chagrijnig is en jou geen vijf kleffe apps stuurt of een keer jouw app niet snel of leuk genoeg beantwoordt zijn we terug bij af. Dan voel je je weer kut en onzeker en ga je weer bevestiging zoeken.
haha true. Er is geen zak opgelost. Je voelt je inderdaad goed omdat zij je iets stuurt. afhankelijk van haar. nog erger
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 09:35:49 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168097763
WTF is die TS voor een figuur zeg. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168097870
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef Greys het volgende:
Het is wel zo dat als ze niet de hele tijd dit gedrag aan het 'volhouden' is, dan laat ik het niet meer mijn humeur beinvloeden. Dat is toch goed van me?
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 09:43:50 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168097895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:42 schreef Ortin het volgende:

[..]

Het is wel zo dat als ze niet de hele tijd dit gedrag aan het 'volhouden' is, dan laat ik het niet meer mijn humeur beinvloeden. Dat is toch goed van me?
Nee, want de realiteit is dat dat niet zo is. Je zit nu in een positieve wave omdat je humeur af hangt van haar gedrag. Als zij een weekje dit kleffe gedrag niet laat zien open jij een nieuw topic. Dan kun je wel zeggen dat je dat daar niet van laat afhangen, en wellicht kun je jezelf voor de gek houden, maar ons niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168098229
Je zou de status van je relatie maar elke keer af moeten lezen aan het klefheidsgehalte van de berichtjes van je vriendin :')
pi_168098323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want de realiteit is dat dat niet zo is. Je zit nu in een positieve wave omdat je humeur af hangt van haar gedrag. Als zij een weekje dit kleffe gedrag niet laat zien open jij een nieuw topic. Dan kun je wel zeggen dat je dat daar niet van laat afhangen, en wellicht kun je jezelf voor de gek houden, maar ons niet.
Maar dat ik daar van af moet is een ding wat zeker is. En DAAR ben ik goed mee aan het werk. Ik heb haar deze hele week niet gezien - heb bijna geen WhatsApp contact, en ik doe met plezier (weer) mijn eigen dingen. Ik heb mijn hobbies ook goed opgepakt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 januari 2017 @ 10:16:30 #300
163650 Greys
pi_168098347
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:42 schreef Ortin het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dat is ook goed! Ik ben alleen bang dat het je nu makkelijk afgaat omdat zij nu zo veel aandacht geeft. Dus wel volhouden. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')