abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167973806
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 11:28 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon normaal gedaan, en er niet over 'gezeurd' - en het was superleuk.
Vanavond gaat ze dus uit met die vriendin - en ik vind het wel een beetje kuttig... Ik vertrouw haar wel, maar ik was toch liever meegegaan...
Dus je vetrouwt er eigenlijk niet op dat zij de juiste keuze maakt. Bij echt vertrouwen hoef je er namelijk niet onzeker over te zijn wat haar keuze zal zijn wanneer ze in een verleidelijke situatie komt. Dan heb je er gewoon het volle vertrouwen in dat zelfs wanneer Zayne Malek (of wie jullie koters tegenwoordig ook aanbidden) naakt voor haar staat ze zoiets heeft van "eh, ik ga nu naar mijn vriend. Doei!"

Dan hoef je haar niet meer omwille van je eigen gemoedsrust (want geloof me, zij heeft het niet nodig hoor, dit doe je puur en alleen omwille van jezelf) te beschermen tegen 'de wereld'.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 08-01-2017 12:46:20 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_167973865
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 11:45 schreef Ortin het volgende:

[..]

Maar zo'n gevoel is toch wel normaal? Is het dan ècht handiger om geen ene fuck te geven?
Op jou leeftijd is zoiets nog wel normaal ja. Want enerzijds iemand vertrouwen, en anderzijds je eigen onzekerheden/angsten niet bepalend laten zijn, is ook gewoon iets wat de meeste jonge mensen zullen moeten leren. En dat doe je door het te proberen.

Het is in die zin dan ook geen kwestie van kiezen tussen dat beschermende gedrag en geen fuck geven. Maar meer leren dat je zelf berusting vindt in het idee dat zij in staat is om zelf bepaalde keuzes te maken die haarzelf, jou of jullie relatie niet (al te veel) zullen schaden.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 08-01-2017 12:47:08 ]
pi_167974063
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan wachten bij de telefoon omdat die ene leuke gozer wel eens kon bellen.
Maar serieus, ik ben echt blij dat ik geen puber was in het tijdperk van alles op Facebook, Instagram etc gooien. Ben ik een veel te grote dramaqueen voor om daar ook maar enigszins gedoseerd mee om te gaan.
En dan gefrustreerd zijn omdat een familielid de lijn bezet houdt met een of ander (in jouw ogen) stom of onbelangrijk telefoontje.

Jup same here. MSN via inbel-verbinding was nog leuk, dat mocht toch maar een (half) uurtje per dag voordat vader ging zeiken over de telefoonrekening. En bovendien deed je dat in het beginstadium van het internet toch alleen met mensen die je al kende of IRL had ontmoet. Nu is social media vaak de eerste vorm van contact. En ik moet er dan ook niet aan denken dat social media het medium zou zijn geweest waarmee ik leerde om contact met leeftijdgenoten te maken (ipv IRL of via spraak). Veel te veel onduidelijk gedoe wat weer leidt tot onzekerheid en onnodig drama.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2017 @ 13:16:12 #229
163650 Greys
pi_167974700
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:38 schreef Copycat het volgende:
Als ik dit soort problemen lees, ben ik zo blij van een generatie te zijn die niet elk moment van de dag via social media en apps in contact met alles en iedereen kon staan.
Het enige dat wij konden doen toen we zo jong waren was langs zijn huis fietsen. _O- Maar ja, dat deed je ook maar één keer want als zijn moeder je tweede keer langs zag komen was je een raar meisje.

Als TS in die tijd had geleefd had hij een tent opgezet voor haar huis met nachtkijker, EHBO-koffer en blaastest. En als moeders dan naar buiten zou komen of hij in godsnaam weg kon gaan zou hij zeggen 'maar mevrouw, is het dan beter om niks om uw dochter te geven?'

TS, als je niet obsessief elke seconde bij haar wilt zijn, haar spreken en controleren betekent dat niet 'geen fuck geven'. Sterker nog, integendeel. Maar dat zie je niet. Je verstikt haar nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167974701
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus je vetrouwt er eigenlijk niet op dat zij de juiste keuze maakt. Bij echt vertrouwen hoef je er namelijk niet onzeker over te zijn wat haar keuze zal zijn wanneer ze in een verleidelijke situatie komt. Dan heb je er gewoon het volle vertrouwen in dat zelfs wanneer Zayne Malek (of wie jullie koters tegenwoordig ook aanbidden) naakt voor haar staat ze zoiets heeft van "eh, ik ga nu naar mijn vriend. Doei!"

Dan hoef je haar niet meer omwille van je eigen gemoedsrust (want geloof me, zij heeft het niet nodig hoor, dit doe je puur en alleen omwille van jezelf) te beschermen tegen 'de wereld'.
Ik weet ook heus wel dat ze niets doet hoor... Het zal me echt verbazen als ze vreemd zou gaan iig... Ik moet het alleen zelf loslaten.
pi_167974731
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Het enige dat wij konden doen toen we zo jong waren was langs zijn huis fietsen. _O- Maar ja, dat deed je ook maar één keer want als zijn moeder je tweede keer langs zag komen was je een raar meisje.

Als TS in die tijd had geleefd had hij een tent opgezet voor haar huis met nachtkijker, EHBO-koffer en blaastest. En als moeders dan naar buiten zou komen of hij in godsnaam weg kon gaan zou hij zeggen 'maar mevrouw, is het dan beter om niks om uw dochter te geven?'

TS, als je niet obsessief elke seconde bij haar wilt zijn, haar spreken en controleren betekent dat niet 'geen fuck geven'. Sterker nog, integendeel. Maar dat zie je niet. Je verstikt haar nu.
Ik heb dit verstikkende gedrag niet geuit naar haar hoor. Zij weet niet dat ik me zo voel erover. Ik laat haar verder gewoon, er is niets aan de hand. Ik had me sowieso voorgenomen om dit 'probleem' NIET bij haar neer te leggen - aangezien dit wederom MIJN probleem is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2017 @ 13:25:19 #232
163650 Greys
pi_167974889
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:17 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik heb dit verstikkende gedrag niet geuit naar haar hoor. Zij weet niet dat ik me zo voel erover. Ik laat haar verder gewoon, er is niets aan de hand. Ik had me sowieso voorgenomen om dit 'probleem' NIET bij haar neer te leggen - aangezien dit wederom MIJN probleem is.
Dat weet ze wél, want je had het er met haar over gehad en tips genoemd uit dit topic.
En ze heeft je al eens gezegd niet te bellen als ze met haar zus is. Weet je nog? Dus jawel, ze weet wel hoe je je erbij voelt.

Dat je het nu een keertje niet hebt geuit nu ze gaat stappen wil niet zeggen dat ze dat allemaal ineens vergeten is. Dat zal je eerst een hele tijd moeten volhouden.

Wat ik me alleen steeds meer afvraag, hoe leuk is een relatie voor jou op deze manier? Het lijkt me zenuwslopend voor je als ik je zo lees de afgelopen tijd. Als jullie later getrouwd en oud zijn, ga je dan ook 'liever mee' als zij met haar tevens oude buurvrouwen gaat sjoelen in het plaatselijke dorpshuis?

Mensen hebben dingen voor zichzelf nodig. Zoals zij met haar zus en nu met een vriendin. Als je vriendje de hele tijd op je lip zit en mee wil dan ben je daar heel snel op uitgekeken. Geloof me. Elkaar missen is vaak juist fijn. Ga zelf iets leuks doen en verheug je op de volgende keer.

Oh en GA NIKS APPEN VANAVOND ALS ZE OP STAP IS. OOK NIET 'IS HET LEUK??'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167975082
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat weet ze wél, want je had het er met haar over gehad en tips genoemd uit dit topic.
En ze heeft je al eens gezegd niet te bellen als ze met haar zus is. Weet je nog? Dus jawel, ze weet wel hoe je je erbij voelt.

Dat je het nu een keertje niet hebt geuit nu ze gaat stappen wil niet zeggen dat ze dat allemaal ineens vergeten is. Dat zal je eerst een hele tijd moeten volhouden.

Wat ik me alleen steeds meer afvraag, hoe leuk is een relatie voor jou op deze manier? Het lijkt me zenuwslopend voor je als ik je zo lees de afgelopen tijd. Als jullie later getrouwd en oud zijn, ga je dan ook 'liever mee' als zij met haar tevens oude buurvrouwen gaat sjoelen in het plaatselijke dorpshuis?

Mensen hebben dingen voor zichzelf nodig. Zoals zij met haar zus en nu met een vriendin. Als je vriendje de hele tijd op je lip zit en mee wil dan ben je daar heel snel op uitgekeken. Geloof me. Elkaar missen is vaak juist fijn. Ga zelf iets leuks doen en verheug je op de volgende keer.

Oh en GA NIKS APPEN VANAVOND ALS ZE OP STAP IS. OOK NIET 'IS HET LEUK??'
Haha, zal ik niet doen...

En verder is mijn relatie wel gewoon leuk nu. Het was inderdaad minder de afgelopen weken - maar ik ben wel echt serieus voor mezelf ermee aan het werk (ookal lijkt het van niet/alsof het me niet lukt). En mijn vriendin doet echt oprecht weer superveel moeite voor me. Het 'lieve' komt weer duidelijk van beide kanten (en de laatste 3 dagen zelfs iets meer vanuit haar dan vanuit mij). Ik zit sinds dat zussendingetje echt niet meer zoveel op haar lip hoor. Absoluut niet.

Verder weet ik eigenlijk ook echt wel dat mijn vriendin erg trouw is. Toen ze me gisteren vertelde dat ze uitging, zei ze er meteen bij dat ze me heel erg ging missen. Waarop ik (geloof het of niet) zei, dat het juist goed was dat ze iets met haar vriendinnen ging doen. Ik heb ècht niet laten merken dat ik het kut vond hoor. Misschien zal ze dit inderdaad wel weten - maar daarentegen is mijn vriendin net zo. Ik uit het alleen op dit forum ;p
pi_167976398
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:16 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik weet ook heus wel dat ze niets doet hoor... Het zal me echt verbazen als ze vreemd zou gaan iig... Ik moet het alleen zelf loslaten.
Heel goed dat je je dat al beseft.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:17 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het wel aanvoelt hoor. Zoiets merk je wel als je close met iemand bent. Is niet erg verder hoor, zolang je (zoals je al heel goed aangeeft) het niet bij haar neerlegt. Bespreken kan, maar zelfs dat zou ik niet te vaak doen, en dan ook alleen vanuit jouw eigen groeiproces.
pi_167982192
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Heel goed dat je je dat al beseft.

[..]

Ik denk dat ze het wel aanvoelt hoor. Zoiets merk je wel als je close met iemand bent. Is niet erg verder hoor, zolang je (zoals je al heel goed aangeeft) het niet bij haar neerlegt. Bespreken kan, maar zelfs dat zou ik niet te vaak doen, en dan ook alleen vanuit jouw eigen groeiproces.
Ik ben het stukje bij beetje aan het loslaten nu. De angst voor vreemdgaan is vrijwel veranderd in;
'Als ze dat doet, is het mooi pech voor haar - want dan is ze mij kwijt'.

Ik ga haar verder niet appen - tenzij ze mij appt...
pi_167982857
Was/ben je nou wel of niet bang dat ze vreemdgaat? Stop eens met liegen tegen jezelf.
Your opinion of me is none of my business.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2017 @ 20:15:37 #237
163650 Greys
pi_167985627
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:24 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik ben het stukje bij beetje aan het loslaten nu. De angst voor vreemdgaan is vrijwel veranderd in;
'Als ze dat doet, is het mooi pech voor haar - want dan is ze mij kwijt'.

Ik ga haar verder niet appen - tenzij ze mij appt...
De angst dat ze vreemdgaan is vrijwel veranderd in.. Etc. Wacht, wat? Je zei meerdere keren dat je daar niet bang voor was en haar vertrouwt wat dat betreft. En nu zeg je dat die angst er dus wel was maar nu 'verandert'.

Wat de wijze dame boven mij al zegt: word eens eerlijk tegen jezelf. Soms ben je hier heel eerlijk (en dat is goed, anders kan je net zo goed geen topic openen als je de waarheid niet zegt over wat je voelt en waar je mee zit) en op andere momenten ben je het aan het wegwuiven waardoor het lijkt alsof er nooit iets aan de hand was. Je spreekt jezelf tegen, waarschijnlijk om het voor jezelf goed te praten en jezelf gerust te stellen.

Het maakt me niet uit of je ons voor de gek houdt hoor, als je jezelf maar niet voor de gek houdt. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167993956
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:15 schreef Greys het volgende:

[..]

De angst dat ze vreemdgaan is vrijwel veranderd in.. Etc. Wacht, wat? Je zei meerdere keren dat je daar niet bang voor was en haar vertrouwt wat dat betreft. En nu zeg je dat die angst er dus wel was maar nu 'verandert'.

Wat de wijze dame boven mij al zegt: word eens eerlijk tegen jezelf. Soms ben je hier heel eerlijk (en dat is goed, anders kan je net zo goed geen topic openen als je de waarheid niet zegt over wat je voelt en waar je mee zit) en op andere momenten ben je het aan het wegwuiven waardoor het lijkt alsof er nooit iets aan de hand was. Je spreekt jezelf tegen, waarschijnlijk om het voor jezelf goed te praten en jezelf gerust te stellen.

Het maakt me niet uit of je ons voor de gek houdt hoor, als je jezelf maar niet voor de gek houdt. :)
Ja ik verwoord het gewoon verkeerd. Ik had inderdaad geen angst voor vreemdgaan, dat zal ze niet doen. Het was meer een gevoel van bezorgdheid.

Verder was het sowieso allemaal onnodig, aangezien haar zus langskwam en ze dus helemaal niet uitgegaan is. Haar zus blijft tot donderdag, dus ik heb mooi een weekje rust ;p
pi_167997873
Verder kreeg ik wel appjes van mijn vriendin dat ze mij mistte etc. Is dat dan ook niet claimend van haar?
pi_167998363
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:54 schreef Ortin het volgende:
Verder kreeg ik wel appjes van mijn vriendin dat ze mij mistte etc. Is dat dan ook niet claimend van haar?
Welnee. ;) dat is heel onschuldig
Overigens hoorde ik dat Whatsapp een functie krijgt waarbij je berichten die je hebt verstuurd kunt verwijderen. Dus ook aan de ander maar die krijgt er wel een melding van.
pi_167998395
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:20 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welnee. ;) dat is heel onschuldig
Overigens hoorde ik dat Whatsapp een functie krijgt waarbij je berichten die je hebt verstuurd kunt verwijderen. Dus ook aan de ander maar die krijgt er wel een melding van.
Maar waarom vatte zij het bij mij dan wel claimend op? Of nouja - ze vond het bij mij niet nodig... Dan denk ik zovan; 'waarom mag jij het wel sturen, en ik niet?'... Vind het superleuk natuurlijk - begrijp me niet verkeerd
  maandag 9 januari 2017 @ 10:23:10 #242
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167998409
Wat een gezanik zeg om het hele appen.
Leg de focus eens op wat anders. :Z
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167998751
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef Ortin het volgende:

[..]

Maar waarom vatte zij het bij mij dan wel claimend op? Of nouja - ze vond het bij mij niet nodig... Dan denk ik zovan; 'waarom mag jij het wel sturen, en ik niet?'... Vind het superleuk natuurlijk - begrijp me niet verkeerd
Jij bent iemand die elk bericht gaat ontleden om te kijken of je haar ergens op kan pakken.
pi_167998797
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:45 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:

[..]

Jij bent iemand die elk bericht gaat ontleden om te kijken of je haar ergens op kan pakken.
Ja soms wel idd... fucking kut vind ik dat van mezelf
pi_167998848
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:48 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ja soms wel idd... fucking kut vind ik dat van mezelf
Je praat jezelf van alles goed en doet alsof het de goede kant op gaat maar je weet zelf ook dat dit niet binnen een dag over is. Mijn ex-vriendin was ook zo, constant appen en druk maken, onzekerheid. Die relatie is dus voorbij, te benauwend. Zorg dat je een hobby zoekt en leg je telefoon is een avond weg. Ga naar de psycholoog als je de relatie waard vindt. Zoniet, is het een kwestie van tijd tot het einde oefening is. Get your shit together.
pi_167998868
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:50 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:

[..]

Je praat jezelf van alles goed en doet alsof het de goede kant op gaat maar je weet zelf ook dat dit niet binnen een dag over is. Mijn ex-vriendin was ook zo, constant appen en druk maken, onzekerheid. Die relatie is dus voorbij, te benauwend. Zorg dat je een hobby zoekt en leg je telefoon is een avond weg. Ga naar de psycholoog als je de relatie waard vindt. Zoniet, is het een kwestie van tijd tot het einde oefening is. Get your shit together.
Ga ik doen! Goede, sterke, woorden. Ik ben er echt wel mee bezig hoor - het lukt me ook wel. Het 'ontleden' doe ik al bijna een week of 2 niet meer (of ben ik iig van aan het afstappen). Tussen mij en mijn vriendin gaat het echt de goede kant op
pi_167998900
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ga ik doen! Goede, sterke, woorden. Ik ben er echt wel mee bezig hoor - het lukt me ook wel. Het 'ontleden' doe ik al bijna een week of 2 niet meer (of ben ik iig van aan het afstappen). Tussen mij en mijn vriendin gaat het echt de goede kant op
Vindt zij ook dat het de goede kant op gaat? Tip: Geef niet elke keer aan bij haar dat je er mee bezig bent, dat is irritant. Zorg gewoon dat je het op de achtergrond voor jezelf oplost en zolang zij er niks over vraagt, je ook niks aangeeft. Loze informatie. Als zij ziet dat het goed gaat en dat je flink vooruit bent gegaan, merkt zij dat vanzelf en zal ze het melden. er is niks zo vervelend als opmerkingen horen waar je niks aan hebt in een situatie als deze.
pi_167999009
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:54 schreef WIFIvanuitderuimte het volgende:

[..]

Vindt zij ook dat het de goede kant op gaat? Tip: Geef niet elke keer aan bij haar dat je er mee bezig bent, dat is irritant. Zorg gewoon dat je het op de achtergrond voor jezelf oplost en zolang zij er niks over vraagt, je ook niks aangeeft. Loze informatie. Als zij ziet dat het goed gaat en dat je flink vooruit bent gegaan, merkt zij dat vanzelf en zal ze het melden. er is niks zo vervelend als opmerkingen horen waar je niks aan hebt in een situatie als deze.
Ja zij vind dat zeker. Zoals ik al eerder gepost had; ik krijg nu nog meer aandacht van haar dan zij van mij. Het is vrijwel omgedraaid. Ze zei gisteren nog dat ze het erg fijn vind hoe het nu gaat.
pi_167999291
He
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ja zij vind dat zeker. Zoals ik al eerder gepost had; ik krijg nu nog meer aandacht van haar dan zij van mij. Het is vrijwel omgedraaid. Ze zei gisteren nog dat ze het erg fijn vind hoe het nu gaat.
Dat zal nu ook wel eens een blok onzekerheid gaan worden bij dat meisje.
Geen idee verder, maar zodra de rush van de verliefdheid weg gaat, dan kunnen deze 5 pagina's van dit topic een heel groot issue worden.
Hell To The Liars
pi_167999826
Je bent alleen maar bezig met wie op welk moment de ander aandacht geeft en waarom de een iets zegt. Het is geen spel. Dáár moet je uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')