En hoe gaat het als jullie elkaar zien?quote:Op woensdag 28 december 2016 10:01 schreef Ortin het volgende:
[..]
Maar dat is dus nu vrijwel andersom. Dat was TOEN.
Ik ben nu degene die haar elke ochtend lief en vrolijk benaderd, en ik krijg weinig- tot niets terug.
Als we elkaar zien is er niets aan de hand, dan zijn we superverliefd. Het ging me puur om WhatsApp - maar daarvoor heeft Jopie78 me een goede redernering gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En hoe gaat het als jullie elkaar zien?
Na een tijdje, als de verliefdheid over is, gaat men weer verder aan de orde van de dag.
Ja een deel wel inderdaad. Ik merk dat als ik zelf niks te doen heb - ik haar ga missen, en haar dan ga 'lastigvallen' met liefde die zij op dat moment niet kan gebruiken (zij is veel aan het werk, druk met school etc.)quote:Op woensdag 28 december 2016 10:21 schreef Bananenpap het volgende:
Is het ook niet gewoon een vorm van verveling? Ik merk dat wanneer ik een dag niet zoveel om handen heb ik ook teveel op dat ding kijk en maar random gesprekken begin met mijn vrienden. (Die gelukkig ook zo zijn.)
Lijkt mij dat als je druk bezig bent je ook niet constant op dat ding kijkt.
Gewoon je telefoon omgedraaid ergens op een tafel leggen op stil. Je zult merken dat je dan al wat minder de behoefte hebt om steeds naar dat ding te pakken. Mensen willen constant afgeleid worden.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:02 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja een deel wel inderdaad. Ik merk dat als ik zelf niks te doen heb - ik haar ga missen, en haar dan ga 'lastigvallen' met liefde die zij op dat moment niet kan gebruiken (zij is veel aan het werk, druk met school etc.)
heel herkenbaar trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:02 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja een deel wel inderdaad. Ik merk dat als ik zelf niks te doen heb - ik haar ga missen, en haar dan ga 'lastigvallen' met liefde die zij op dat moment niet kan gebruiken (zij is veel aan het werk, druk met school etc.)
Ja, en dan is het vrij logisch dat zij geirriteerd geen antwoord wil geven. En dan krijg ik dus geen 'ik ook van jou' of iets dergelijks - en dan voel ik me weer kut. Dat is echt onnodig.quote:
bel haar wanneer ze klaar is met werken.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:11 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja, en dan is het vrij logisch dat zij geirriteerd geen antwoord wil geven. En dan krijg ik dus geen 'ik ook van jou' of iets dergelijks - en dan voel ik me weer kut. Dat is echt onnodig.
Ik ben normaal ook wel fan van hem, maar hij tweet de godganse dag over van alles en nog wat. Vind het nogal tegenstrijdig met z'n boekje.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:33 schreef Droopie het volgende:
Afhankelijkheid, triggers, verslaving,
ARNHEM - Het tweede boek van Arnhemse auteur Marnix Pauwels ligt sinds maandag 21 november in de winkel. Leg dat #@!ding nou ‘ns weg! gaat over de aantrekkringskracht van de smartphone, waar men gemiddeld ruim 200 keer per dag op kijkt. Het boek is met name geschikt voor iedereen te veel bezig is met zijn telefoon. Het geeft antwoord op vragen als: Waarom zijn apps zo verslavend? Wat doet Facebook met je brein? Hoe komt het dat pubers niet meer met elkaar durven praten? En hoe kun je weer gezond leren omgaan met je scherm?
Ik ben wel een fanboy van deze man he
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook wel fan van hem, maar hij tweet de godganse dag over van alles en nog wat. Vind het nogal tegenstrijdig met z'n boekje.
want?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:36 schreef Ortin het volgende:
[..]
Hahahaha, ik denk niet dat dat handig is...
Ik heb nog wel echt moeite (merk ik bijvoorbeeld vandaag), met het 'niet tonen van onnodige liefde'. Ik heb vandaag een vriend bij me, en we doen vanalles - maar nu, in de avond, begin ik mijn vriendin toch echt te missen. Ik heb haar geappt dat ik haar mis - en ze heeft dit nog niet gelezen. Al heb ik echter nu wel spijt dat ik dat gestuurd heb.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Exact! Geven kan de hele dag, nemen alleen als de ander er voor open staat.
Slotje.
Denk dat het iets langer duurt dan een dag voordat het patroon doorbroken is. Van spijt wordt niemand beter, accepteer wat is. Het is al verstuurd, de strijd is vooral niet gaan zitten wachten op bevestiging. Doe jezelf een plezier, zet die vinkjes uit en ga gewoon iets leuks doen....quote:Op donderdag 29 december 2016 18:53 schreef Ortin het volgende:
Ik heb nog wel echt moeite (merk ik bijvoorbeeld vandaag), met het 'niet tonen van onnodige liefde'. Ik heb vandaag een vriend bij me, en we doen vanalles - maar nu, in de avond, begin ik mijn vriendin toch echt te missen. Ik heb haar geappt dat ik haar mis - en ze heeft dit nog niet gelezen. Al heb ik echter nu wel spijt dat ik dat gestuurd heb.
Ja, ik zie stukje bij beetje in dat ik dit soort berichtjes moet sturen zonder al te hoge verwachtingen. Dus dat lukt me wel. Gisteren kreeg ik zelfs een hartje vanuit haar zelf (voor mij betekende dit best veel ;p). Verder heb ik haar vanochtend ff gebeld, om te vragen wat ze allemaal ging doen. Afgesloten met een 'ik hou van jou', dus ik heb dat in mijn hoofd gestampt. Zaterdagavond zie ik haar weerquote:Op donderdag 29 december 2016 18:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Denk dat het iets langer duurt dan een dag voordat het patroon doorbroken is. Van spijt wordt niemand beter, accepteer wat is. Het is al verstuurd, de strijd is vooral niet gaan zitten wachten op bevestiging. Doe jezelf een plezier, zet die vinkjes uit en ga gewoon iets leuks doen....
Het verstikkende zit hem ook niet in de berichten, maar in de verwachting. Geniet gewoon van je verliefdheid, is toch zonde om je druk te maken om blauwe vinkjes.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:00 schreef Ortin het volgende:
Ja, ik zie stukje bij beetje in dat ik dit soort berichtjes moet sturen zonder al te hoge verwachtingen. Dus dat lukt me wel. Gisteren kreeg ik zelfs een hartje vanuit haar zelf (voor mij betekende dit best veel ;p). Verder heb ik haar vanochtend ff gebeld, om te vragen wat ze allemaal ging doen. Afgesloten met een 'ik hou van jou', dus ik heb dat in mijn hoofd gestampt. Zaterdagavond zie ik haar weer
Ja inderdaad, ik weet het. Maar DAT is dus wat mij zo veel 'energie' kost. Het is echt volledig ingaan tegen mijn drangquote:Op donderdag 29 december 2016 19:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het verstikkende zit hem ook niet in de berichten, maar in de verwachting. Geniet gewoon van je verliefdheid, is toch zonde om je druk te maken om blauwe vinkjes.
Heftig spul, hormonen.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef Ortin het volgende:
Ja inderdaad, ik weet het. Maar DAT is dus wat mij zo veel 'energie' kost. Het is echt volledig ingaan tegen mijn drang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |