Bij Richard Harris komt die diepere laag iets beter over. Bij Donna Summer totaal niet en blijft het alleen maar geschreeuw over een taart.quote:
Samen met Tok tokquote:Op woensdag 28 december 2016 09:02 schreef aloa het volgende:
Het beste nummer is meteen het laatste nummer komend uur. The Police
Kortom, gaat nergens overquote:
Ik zou serieus wel eens een avondje met die twee willen babbelen...quote:Op woensdag 28 december 2016 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, die zijn behoorlijk over de datum inmiddels
Eens, net Bløf...quote:Op woensdag 28 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Richard Harris komt die diepere laag iets beter over. Bij Donna Summer totaal niet en blijft het alleen maar geschreeuw over een taart.
Onlangs nog gezien in de Ziggo Dome en hoewel het technisch perfect was, vond ik het verder een saaie bedoening. Na Faith vond ik er al weinig meer aan...quote:
Goede muzikale opvoeding!quote:Op woensdag 28 december 2016 09:06 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
De eerste muziek die ik luisterde als klein menneke
Zeg me dat ze er niet in staan.quote:
In welke zin doet het je nou weer denken aan Bløf?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje van The Cure doet me denken aan Blof..
de laatste noot is het beste
Concerten van the Cure waren altijd nogal saaiquote:Op woensdag 28 december 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onlangs nog gezien in de Ziggo Dome en hoewel het technisch perfect was, vond ik het verder een saaie bedoening. Na Faith vond ik er al weinig meer aan...
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin doet het je nou weer denken aan Bløf?
quote:
Die laatste blue note is genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |